908.nap

Ma már jobban aludtam, lehet hogy azért, mert apa iderakott a szobámba egy párásító gépet, ami nagyon érdekesen gőzölög. Nos, a lényeg, hogy reggeli után kicsit még játszottunk apával (bár ő inkább a forma egyet nézte), aztán öltöztünk és autóval előbb a Botiért mentünk el, aztán a Közlekedési Múzeumba. Ez egy nagyon érdekes ház, ahol irtó sok vonat van! Volt sok-sok terepasztal mindenféle kisebb-nagyobb vonatokkal és igazi nagy mozdonyok is voltak és némelyik vonatba még be is lehetett ülni. Láttunk persze más járműveket is: hajó modelleket, repülőt, autót, bicikliket és még űrhajót is (na az egészen máshogy néz ki, mint a képeken, mert ez csak egy nagy gömb egy ablakkal és bent egy székkel...). Szerencsére volt olyan rész is, ahol nem szóltak rám állandóan, hogy "ne nyúlj hozzá", mégpedig két vonatkeréknél kalapáccsal lehetett kopogtatni és az egyik szépen csengett-bongott, a másik pedig, amelyik rossz volt, az csak koppant egyet. Aztán még találtunk egy játszósarkot is, ahol előbb kirakósoztunk a Botival pázzlékat, aztán egy nagy játszószőnyegen autóztunk egy nagyon jót. De ekkor már kezdtünk igencsak megéhezni, úgyhogy mondtam is anyáéknak, hogy menjünk haza ebédelni. Az egyik régi sárga villamosonElőbb még persze a Botit vittük a mamájához, és mi csak utána mentünk haza ebédelni. Ettem egy kis levest, de a rakott krumpli helyett inkább az alvást választottam.
Ébredés után ettem két csokis kekszet és elmentünk a teszkóba kinder tojást venni. Kikönyörögtem hat kindert magamnak és még egy plüss madarat is kaptam, ami tud fütyülni. Klassz! Otthon némi játék után mentem fürdeni és most ettem egy kis rakott krumplit is, de csak azért, mert utána megkaptam az egyik kindert :)
Lefekvés előtt még gyöngyöket fűztem, és kicsit megint lázas lettem estére (pedig már napközben semmi bajom nem volt), úgyhogy kaptam finom gyógyszert egy kanállal.

907.nap

Éjjel többször is hívtam felváltva apát és anyát, mert hol a vizem fogyott el, hol a cumimat nem találtam, úgyhogy jó sokáig aludtunk anyával, így aztán alighogy apa megreggeliztetett, már indultunk is autóval az usziba, hogy el ne késsünk. Persze a merülésről nem tudtunk elkésni, azt ma is muszáj volt teljesíteni, ha játszani akartam... Az usziból a Klári mamához mentünk, ahol játszottam a Mamával hat-hét eldugdosósat, és a mágnesese számokkal és betűkkel is és rajzoltunk is. Az ebéd ugyan fincsi volt utána, de én a leves után már csak pár falatot tudtam enni a rakott krumpliból, sőt, az aranygaluskát se kértem (ezt apa még nézni se bírta, úgyhogy megette inkább az adagomat), hanem inkább mondtam, hogy menjünk haza aludni, úgyhogy pakoltunk és mentünk is. Otthon aludtam is egy jó nagyot és amikor felébredtem, apa megmérte a lázam és kiderült, hogy kicsit lázas vagyok (37.3), ezért sajnos a játszótérre nem mehetünk. Sebaj, itthon is jót játszottunk apával, illetve ők anyával előbb az előszobában takarítottak és én addig szépen játszottam a nagyszobában, és amiért ilyen aranyos voltam, apa irtó gyorsan száguldozott velem  a dömperemmel! Utána még a vacsoráig is tovább játszottunk, de vacsorázni se volt kedvem, csak pár falatot ettem. Közben anya elment bulizni, én meg fürdeni, de szerencsére a lázam estére lement (36.7), és apa még egy kinder tejszeletet is adott, és még egy aranyos rajzfilmet is megmutatott a számítógépén. Lefekvés előtt még telefonon beszéltem anyával pár szót, aztán mentem alukálni...

906.nap

Ma is korán keltem, de apa most nem tudott kivenni, mert már indult épp, úgyhogy meg kellett várnom anyát, aki adott utána reggelit és nagyon klassz gyurmázás következett : mindenféle magokat meg apró bigyókat nyomkodtunk a gyurmákba és anya nagyon megdícsért, hogy milyen szépeket csináltam. Jó sokáig gyurmáztunk, és utána lesétáltunk a lépcsőn (mert rossz a lift) és átmentünk a Mamához, ahol megvártam anyát, aki elment az ebédért, és meg is ebédeltünk, és ma épp levest nem volt kedvem enni, hanem inkább bakonyi tokányt ettem és mentem aludni.
Ébredés és uzsonna után memóriáztam a Mamával és amikor anya megjött a Noémivel, akkor vele játszottam , és amikor később apa is megérkezett , akkor meg anya elindult valami tanfolyamra vagy mire. Szerencsére apa megengedte, hogy még ott maradjunk a Mamánál és rajzoljunk, meg kirakósozzunk - meg persze rohangáljunk, rosszalkodjunk, ágyon ugráljunk, satöbbi :)  Amikor már sötétedett, akkor apa mondta, hogy induljunk, mert rossz a lift és a tetőn ne a sötétben botorkáljunk, úgyhogy hazamotoroztam apa kíséretében és tényleg a tetőn mentünk át,de most sajnos nem volt tüzijáték. Otthon azt játszottuk apával, hogy ő szétgurigatta sorban az összes hat-hetet én pedig ügyesen sorba megkerestem őket . Később anya hazaért és apa ment el (valami számítógépet vitt Budára, ha jól értettem), úgyhogy anya adott kicsit később vacsorát és ma ő fürdetett meg, de szerencsére nem sokára apa is hazaért és csinált nekem egy fél adag jó éjt tejpépet lefekvés előtt, és még kicsit megint gurigatott nekem apa.

905.nap

Ma reggel érdekes mód itthon volt apa és ő adott reggelit, sőt utána elvitt minket kocsival a gyerekházba. Ma a Juli nénihez mentünk festeni és nyomdázni halacskákat és vizet. Hazafelé pedig láttunk egy kukás autót is és egész közelről megnéztük ahogy beönti a kukából a szemetet a hátuljába. A Kati mamánál megvártam amíg anya elment az ebédért, de még nem ebédeltünk, hanem még ebéd előtt lementünk a környékre sétálni a Somával, aztán megvártuk a Botit, aki síelni volt és négykézláb mászkáltunk hármasban az Annával, aztán együtt ebédeltünk és bár a levesből kétszer ettem, de utána már inkább csak bohóckodtunk, úgyhogy anya inkább hazavitt.
Épp ébredeztem, amikor megjött apa és egy bácsi, aki porszívózott és anyáékkal beszélgetett, aztán elment, én pedig addig szépen eljátszottam a szobámban, utána apa csinált uzsonnát és utána apával folytattuk a nagyszobában a vacsoráig a játékot. Viszont vacsorázni egyáltalán nem volt kedvem, amin apa ki is bukott, mert mehetett a kukába a paradicsomos húsgombóc, a kenyér, sőt még a mákostészta is ... Így sajnos nem kaptam kindert, sőt apa elrakta a polc tetejére  az összes hat-hetet. Ajaj! Lefekvésig nem is játszhattam velük, és persze fürdésnél se.

904.nap

Reggel éppen hogy elcsíptem még apát, aki már készülődött munkába, de még kivett szerencsére az ágyból és hat-hetezhettem kicsit. Reggeli után elindultunk a Bori tornára és az utcán sok érdekeset láttunk, például egy napozó, nyújtózkodó cicát, aki odament anyához én meg jól megijesztettem a motorral :)
A Bori torna kezdéséig megnéztünk egy kis kiállítást az előtérben, és a torna elején még tetszettek a játékok, de utána már nem annyira, úgyhogy inkább rosszalkodtam és kiszökdöstem, ami persze anyának nem tetszett... és mivel anya nem engedte, hogy elbújjak ezért egész haza úton ordítottam és úgy kellett rángatni és húzni. A Mamánál ebédeltünk és leves helyett inkább csak mákos tésztát ettem és egy fél banánt, aztán egy irtó nagyot aludtam, mert eléggé fáradt voltam. Amikor felébredtem, már ott volt a Noémi is és uzsonna után már jött is apa és amíg megjött az Oszi a Noémiért addig játszottunk. Aztán a Mama és a Soma hazakísért minket, mi pedig otthon egy csomót játszottunk a hat-héttel, aztán a híradó végén jól bekakáltam, úgyhogy apa vitt is fürdeni. Pancsolás és hajmosás közben megjött anya is, és apa adott frankfurti levest, ami mégse olyan rossz, mert van benne virsli és répa. Pláne, hogy utána kaphattam megint mákos tésztát, sőt! egy kinder tojást is! Este még kirakósoztam apával és báboztunk is lefekvésig.

903.nap

sepregetek serényenMa reggel is sikerült még apát (aki érdekes ruhában volt, amit öltönynek és nyakkendőnek hívnak és szerintem vicces), szóval még épp elcsíptem apát, amikor indult, úgyhogy kivetettem magam az ágyból és a hat-hetekkel játszhattam amíg anya is elkészült. Reggeli után tikk-takk órákkal és a zöldségekkel játszottunk és elindultunk az europarkba a postára, és beülhettem a Ferrari autóba is! Útközben bedobtam a sapkámat a bokrok közé, ami szerintem vicces - anya szerint butaság volt... Az ebédért menet még a Csilla nénivel és az ovisokkal is találkoztunk, és  otthon ebédeltünk, mert a Mamánál nem volt áram, aztán én mentem aludni, és amikor felébredtem, a Mama volt itt velem és az anya elment közben a Botival focira. Uzsonna után átmentünk a Mamához és anyák is odajöttek, a Noémivel együtt, és együtt mentünk le később sétálni, és mi haza is sétáltunk és én állandóan vinni szerettem volna a Somát. Otthon már várt minket apa, aki összeszerelte a babakocsit, és utána csinált nekem vacsorát, aztán fürdés következett és a lefekvésig még apával játszottunk pázzlékkal és kirakósokkal és apa elolvasott nekem egy verses könyvet is.

902.nap

a két vadmotoros!Ma tényleg korán keltünk, és még itthon volt apa, úgyhogy kivetettem magam vele az ágyból, és játszottam a szobámban a hat-hetekkel, amíg anya megcsinálta a reggelit. Kicsit pázzléztunk még, aztán elindultunk és szép lassan odamotoroztunk az énekre. Mármint én motoroztam ugyebár, és anya sétált mellettem... Ma sokat énekeltünk és játszottunk és egész sokan voltunk. Utána hazafelé kerestünk szép leveleket, és elmentünk az ebédért, ahol találkoztunk a Kati Mamával, és együtt mentünk fel hozzá ebédelni. Közben megjött a Dédi is és én kétszer is kértem levest. Utána megjött az Anna és a Boti és irtóra örültem nekik! Mondtam is nekik, hogy "Várt Milán tiktek!" Kicsit még játszhattam a Botival, és hazamentem aludni.
és a vad lovasbanditák!Mikor felébredtem, épp hazaért apa, és együtt meguzsonnáztunk, aztán már mentünk is le a nagy játszótérre, mert a Mama már lent várt minket az Annával és a Botival! Egy ideig motoroztunk és hintáztunk, amíg a Kati Mama le nem hozta a hat-heteket, mert azt sikerült ott felejteni...Amíg haza nem indultunk, természetesen a hat-hetekkel játszottunk, és hazafelé felváltva motoroztunk a Botival. Otthon kirakósoztam a híradó alatt, utána pedig ettem vacsorára jó sok sajtos-kecsöpös csavaros tésztát és persze kértem utána a kinder-tojás "adagomat" :) Fürdés után pedig még anyával is játszottam kicsit, a lefekvésig.