Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

902.nap

a két vadmotoros!Ma tényleg korán keltünk, és még itthon volt apa, úgyhogy kivetettem magam vele az ágyból, és játszottam a szobámban a hat-hetekkel, amíg anya megcsinálta a reggelit. Kicsit pázzléztunk még, aztán elindultunk és szép lassan odamotoroztunk az énekre. Mármint én motoroztam ugyebár, és anya sétált mellettem... Ma sokat énekeltünk és játszottunk és egész sokan voltunk. Utána hazafelé kerestünk szép leveleket, és elmentünk az ebédért, ahol találkoztunk a Kati Mamával, és együtt mentünk fel hozzá ebédelni. Közben megjött a Dédi is és én kétszer is kértem levest. Utána megjött az Anna és a Boti és irtóra örültem nekik! Mondtam is nekik, hogy "Várt Milán tiktek!" Kicsit még játszhattam a Botival, és hazamentem aludni.
és a vad lovasbanditák!Mikor felébredtem, épp hazaért apa, és együtt meguzsonnáztunk, aztán már mentünk is le a nagy játszótérre, mert a Mama már lent várt minket az Annával és a Botival! Egy ideig motoroztunk és hintáztunk, amíg a Kati Mama le nem hozta a hat-heteket, mert azt sikerült ott felejteni...Amíg haza nem indultunk, természetesen a hat-hetekkel játszottunk, és hazafelé felváltva motoroztunk a Botival. Otthon kirakósoztam a híradó alatt, utána pedig ettem vacsorára jó sok sajtos-kecsöpös csavaros tésztát és persze kértem utána a kinder-tojás "adagomat" :) Fürdés után pedig még anyával is játszottam kicsit, a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr605155173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása