Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

904.nap

Reggel éppen hogy elcsíptem még apát, aki már készülődött munkába, de még kivett szerencsére az ágyból és hat-hetezhettem kicsit. Reggeli után elindultunk a Bori tornára és az utcán sok érdekeset láttunk, például egy napozó, nyújtózkodó cicát, aki odament anyához én meg jól megijesztettem a motorral :)
A Bori torna kezdéséig megnéztünk egy kis kiállítást az előtérben, és a torna elején még tetszettek a játékok, de utána már nem annyira, úgyhogy inkább rosszalkodtam és kiszökdöstem, ami persze anyának nem tetszett... és mivel anya nem engedte, hogy elbújjak ezért egész haza úton ordítottam és úgy kellett rángatni és húzni. A Mamánál ebédeltünk és leves helyett inkább csak mákos tésztát ettem és egy fél banánt, aztán egy irtó nagyot aludtam, mert eléggé fáradt voltam. Amikor felébredtem, már ott volt a Noémi is és uzsonna után már jött is apa és amíg megjött az Oszi a Noémiért addig játszottunk. Aztán a Mama és a Soma hazakísért minket, mi pedig otthon egy csomót játszottunk a hat-héttel, aztán a híradó végén jól bekakáltam, úgyhogy apa vitt is fürdeni. Pancsolás és hajmosás közben megjött anya is, és apa adott frankfurti levest, ami mégse olyan rossz, mert van benne virsli és répa. Pláne, hogy utána kaphattam megint mákos tésztát, sőt! egy kinder tojást is! Este még kirakósoztam apával és báboztunk is lefekvésig.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755155175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása