Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

907.nap

Éjjel többször is hívtam felváltva apát és anyát, mert hol a vizem fogyott el, hol a cumimat nem találtam, úgyhogy jó sokáig aludtunk anyával, így aztán alighogy apa megreggeliztetett, már indultunk is autóval az usziba, hogy el ne késsünk. Persze a merülésről nem tudtunk elkésni, azt ma is muszáj volt teljesíteni, ha játszani akartam... Az usziból a Klári mamához mentünk, ahol játszottam a Mamával hat-hét eldugdosósat, és a mágnesese számokkal és betűkkel is és rajzoltunk is. Az ebéd ugyan fincsi volt utána, de én a leves után már csak pár falatot tudtam enni a rakott krumpliból, sőt, az aranygaluskát se kértem (ezt apa még nézni se bírta, úgyhogy megette inkább az adagomat), hanem inkább mondtam, hogy menjünk haza aludni, úgyhogy pakoltunk és mentünk is. Otthon aludtam is egy jó nagyot és amikor felébredtem, apa megmérte a lázam és kiderült, hogy kicsit lázas vagyok (37.3), ezért sajnos a játszótérre nem mehetünk. Sebaj, itthon is jót játszottunk apával, illetve ők anyával előbb az előszobában takarítottak és én addig szépen játszottam a nagyszobában, és amiért ilyen aranyos voltam, apa irtó gyorsan száguldozott velem  a dömperemmel! Utána még a vacsoráig is tovább játszottunk, de vacsorázni se volt kedvem, csak pár falatot ettem. Közben anya elment bulizni, én meg fürdeni, de szerencsére a lázam estére lement (36.7), és apa még egy kinder tejszeletet is adott, és még egy aranyos rajzfilmet is megmutatott a számítógépén. Lefekvés előtt még telefonon beszéltem anyával pár szót, aztán mentem alukálni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615155179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása