901.nap

Karate-Kid! Reggel apát szólítgattam és be is jött, de reggeli után egyedül kellett kicsit játszani, mert forma egyet nézett apa... Szerencsére már épp a vége felé járt a verseny, úgyhogy utána tudott velem foglalkozni, amíg elindultunk a Klári mamához, ahol kibonthattam az új mágnes táblát, amin számok vannak. Így már vannak betűk és számok is. Tök jó! Ebédre betűs tészta volt a levesben és utána tészta volt, plusz irtó fincsi cékla, amit meg is ettem mindet, aztán gyorsan öltöztünk és indultunk a Kopaszi gátra, mert a Botiék már korábban odamentek és megvártak minket a játszótérnél, ahol kicsit tudtunk a Botival játszani a kalózhajónál, meg a hintáknál. Amikor indultak haza a Botiék, mi is elindultunk, és otthon aludtam egy jót. Uzsonnára Klári mama féle fincsi banános-málnás gyümölcstorta volt, és utána lementünk a nagy játszótérre hármasban, és vihettem a nagy hat-hetet is. a két kalózEgy idő után apa hazament porszívózni, mi pedig a Kati mamát kísértük el a szokásos esti sétáján a Somával. Amikor hazaértünk, apa épp befejezte (volna) a porszívózást, de persze a cipőmből egy kisebb játszótérnyi mennyiségű homok jött ki, amit szintén össze kellett porszívózni... Híradó után előbb vacsorázni szerettem volna, úgyhogy apa csinált nekem sajtos tésztát kecsöppel, és utána kaptam egy kinder tojást is! Fürdés és hajmosás után még játszottunk a nagyszobában és írhattam a számítógépbe is, de ma korábban küldött anya aludni, mert holnap korán kelünk, mert megyünk majd énekre...

900.nap - Kilencszáz!

Ma is mentünk usziba, és ma anya volt velem, és persze nem úsztam meg, merülni is kellett, ha játszani akartam... Uszoda után elsétáltunk a Mamához az ebédért és apa levitt a nagy játszótérre az ebédig játszani, aztán ma apa szerint jól ebédeltem, ettem levest is és husit is kecsöppel és krumplival, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, uzsonnáztam, aztán lementünk a Kati mama háza elé a hat-héttel játszani, amíg apa is odaért kocsival, mert ő közben elment dolgozni. Amikor megjött apa, beültünk a kocsiba és elmentünk a teszkóba kinder tojást venni. A Mama is jött velünk és jó sokat vásároltunk, és apa tényleg vett nekem hat kinder tojást! De klassz! Otthon pedig kakaós csigát kaptam vacsorára, amit nem volt nehéz ugyebár megenni, és így joggal kérhettem egy kindert :) Mivel csupa kakaós-csokis lettem, vitt is apa fürdeni, és pancsolás után játszottam, aztán eszembe jutott, hogy ilyenkor szokott menni a "madaras" mese a tévében, de mivel anya a nagyszobában tévézett, apa bekapcsolta a tévét a hálóban és ott pont kezdődött a mesém! Ma nem volt mégse olyan jó, úgyhogy inkább a szobában játszottam tovább, de későre járt és menni kellett aludni...

899.nap

hűűűűű de gyors!Nos, ma igazán jó, mozgalmas napom volt! Reggel korán kellett kelni és reggeli után nem volt idő játszani sem, mert már mentünk is a Botiért (hurrá!), aztán beugrottunk apa munkahelyére, ahol egy hatalmas dobozt raktak be apáék a csomagtartóba és már indultunk is kirándulni a Mátrába! Kicsit hosszú volt ugyan az út, de egy irtó szép helyre érkeztünk meg, ahol sajnos apa elment ugyan pár órára dolgozni, de mi nagyon jól szórakoztunk addig: motorral elmentünk sétálni az erdőbe és mi mondhattuk meg, ha kereszteződéshez értünk, hogy merre menjünk (mondjuk egyszer így zsákutcába is mentünk...). Közben gyűjtöttünk sok érdekes levelet, meg makkot, és szép tobozt és láttunk sok-sok gombát is, meg ettünk csokit amikor a kocsihoz visszaértünk, aztán egy parkban kocogtattunk diót, hogy hátha jön érte mókus, de akkor nem jött, hanem amikor elkezdtünk játszani a makkokkal és diókkal, akkor egyszer csak meglátogatott minket egy mókuska! Nagyon aranyos volt! Adtunk neki diót, amit megpróbált feltörni, nagyon aranyosan forgatta a kis kezében, aztán inkább elszaladt vele - gondolom hazavitte, hogy otthon feltörje és megegye...
Flinstones ...Aztán apa is végre dolgozott már eleget, úgyhogy el tudtunk indulni, de szerencsére még nem haza, hanem előbb egy kalandparkba, ahol előbb anya és a Boti boboztak, aztán én is leszáguldozhattam anyával! Hát ez irtó klassz volt! Irtó gyorsan mentünk ám! Ezután átsétáltunk egy klassz játszótérre, ahol érdekes fa játékok voltak : két furi autó is, meg egy olyan mérleghinta, amin négyzet alakban nyolcan is lehetett hintázni , meg rendes hinták is voltak és a legklasszabb egy olyan drótkötélpálya volt, mint az állatkertben, csak ez kicsit rövidebb volt és most teljesen egyedül is leszáguldozhattam rajta! Nem semmi! Kicsit még körülnéztünk, aztán mentünk ebédelni (finom sajtot és husit ettünk) és elsétáltunk a kis vasút megállójába és amikor megérkezett a kis vonat (irtó hangosan dudált!), akkor felszálltunk és még rajtunk kívül irtó sok iskolás gyerek, aki szörnyen hangosan kiabáltak, én mégis olyan, de olyan álmos lettem, hogy elaludtam, ahogy a kis vonat elringatott... Sőt, amikor megérkeztünk, akkor is inkább ott maradtunk a vonatban apával aludni, amíg anyáék sétáltak kicsit, mert már akkor megvártuk amíg visszaindul a vonatocska, és visszamentünk vele a kocsihoz. Mielőtt elindultunk volna, még vett nekem apa egy villogós tüsi labdát, ami sötétben majd irtó jó lesz, biztos. A Boti egy rumbatököt vett és az úton hazafelé azzal is játszottunk, és szerencsére egész hamar hazaértünk, illetve előbb persze hazavittük a Botit. Otthon kicsit játszottunk apával, csak mivel bekakiltam, előbb fürdés és utána vacsora jött (virslit kértem kecsöppel), aztán amíg anya vacsorázott és telefonálgatott, addig mi apával a hat-hetekkel játszottunk, és utána már tényleg mennem kellett sajnos aludni...

898.nap

Ma "lemaradtam" apáról: már elment dolgozni, mire felébredtem... Aztán sietni is kellett, mert mentünk a Juli néni féle tornára, ahol rosszalkodtam is anya szerint, pedig csak nem épp azt csináltam, amit ők szerettek volna, hanem elmászkáltam és mással játszottam, mint ami a feladat volt. De azért festettem is persze, de a saját ötleteim szerint... Innne a  Kati mamához mentünk és az ebédért, és a közértbe is beszaladt anya és én addig a Mamával kint maradtam, aztán felmentünk a Mamához ebédelni és persze leginkább a nudli és a derelye fogyott,  a leves kevésbé... Ebéd után a Botiék is átjöttek és ők előzőleg síelni voltak! Lehet, hogy majd mi is megnézhetjük legközelebb, hogyan csúszkálnak. Persze nem sok kedvem volt aludni, de mivel mindenki elaludt, és anya egy masét is mondott, így én is elaludtam és jó sokat szundiztam. Ébredés után bevágtam egy kakaós csigát uzsonnára (még szép!) , de sajnos Anna belázasodott hirtelen és anyának el kellett vele szaladni doktor nénihez, de mi a Botival ott maradtunk a Mamánál. Épp rajzolgattunk a Botival, amikor csengettek és apa jött értem! Oda is rohantam hozzá és átöleltem és ő is megszeretgetett, aztán mondta, hogy ha akrjuk, akkor levisz minket a Botival a játszótérre. Hát persze , hogy akartuk! Öltözés közben a Dédi és az Ani is feljöttek, de csak pár percre, mi pedig lementünk a játszótérre és irtó jót rohangáltunk és libikókáztunk! kergetem a Botit!Sajnos amikor sötétedett, a Botit felvitte  a Mamaés mi is hazamentünk apával. Otthon folytattuk apával, amit délelőtt anyával játszotunk: az utánzósat az építőkockákból, aztán anya is hazaért és mentem vacsorázni, aztán pedig fürdeni. Ma érdekes volt a fürdés, mert nagyon homokos víz jött a csapból és olyan volt, mintha nem is vízben, hanem üdítőben fürdenénk. Lefekvés előtt még építettem várat és apa megengedte azt is, hogy kicsit gépeljek a számítógépbe.

897.nap

Ma reggel is kivett apa az ágyból, ha megígértem, hogy szépen játszok, amíg anya elkészül. Így is tettem és anya meg is dicsért, de persze a reggeli, az más, máris mentem enni, amikor szólt anya... Utána könyveket néztünk anyával és lementünk sétálni és az utcán találkoztunk a Dédivel és a Mamával és hazakísértük a Dédit, persze én kismotorral. Épp visszaértünk a Mamához, amikor jöttek a Botiék is és ma nagyon klassz betűs leves volt ebédre! Abból jól ettem, de a husi már annyira nem ízlett utána. Ma ott aludtam a Botiékkal együtt, és ma én aludtam a legtöbbet, még Annánál is többet! Mikor felébredtem , épp indultak a Botiék, én pedig még játszottam egy jót a hat-hetekkel, amíg anyáék tévéztek. Utána anya elment tanfolyamra, mi pedig a Mamával és a Somával lementünk motorzni. Épp a házunk előtt sétáltunk el, amikor apa megjött autóval, és felszaladt a cuccaival, utána visszajött kicsit sétálni, de akkor meg épp az Imréék jöttek hozzá és együtt felmentünk valami kábelért, aztán újra lementünk és apáék beszélgettek, aztán a Mama is megjött a cuccainkkal és a vacsorámmal, utána pedig már mentünk is fel, mert egész besötétedett már. Otthon apa játszott velem hat-hét eldugdosósat és betette a Bujj-bujj dévédét is! Szóval vacsoráig így el is voltunk és közben anya is hazaért, és fürdés után még játszottunk a hat-hetekkel lefekvésig.

896.nap

anya meglámpázza az orrocskámat, hogy ne legyek taknyos...Reggel sikerült apát rávennem, hogy vegyen ki az ágyból, cserébe a szobámban kellett játszani, amíg anya elkészült. Sajnos közben apának dolgozni kellett menni... Nos, reggeli után játszottunk anyával és lementünk a nagy játszóra is és odajött a Dédi, a Mama és a Noémi is kicsit később, mert ma is jó idő volt szerencsére. Innen a Mamához mentünk ebédelni és utána hazajöttünk aludni, de én csak egy keveset aludtam, és sírósan ébredtem, de csak akkor vett ki anya, ha abbahagyom, úgyhogy végül abba is hagytam, és mentünk uzsonnázni és kaptam egy kinder tojást is! Utána visszamentünk játszani a Mamához, ahol inkább csak rendetlenkedtünk a Noémivel, aki szintén nem aludt túl sokat állítólag, aztán estefelé lementünk sétálni és motoroztunk felváltva a Noémivel, amíg haza nem értünk.
Otthon már várt minket apa, és játszott velem csendesen a hat-hetekkel a híradó alatt, utána pedig vacsoráztam és kaptam apától fincsi bocis csokis-vaníliás pudingot, ami irtó fincsi, utána fürdés következett és kicsit még olvasott nekem anya amíg meglámpázta a kicsit taknyos orromat, aztán menni kellett aludni.

895.nap

Ma énekre mentünk és már az utcán találkoztunk vele: épp egyszerre érkeztünk a gyerekházhoz. Ahhoz képest, hogy még a reggelinél semmi kedvem nem volt eljönni, végül egész jól éreztem magam, mert sokan voltunk és jókat játszottunk és énekeltünk, plusz motorral mentünk és hazafelé még megálltunk a játszótérnél is, mert pont jött egy óvodás csoport is és jó sok gyerekkel játszhattam így. Utána elmentünk a közértbe vásárolni ezt-azt és mentünk ebédelni a Kati mamához. A bableves annyira nem ízlett, utána azért még ettem inkább makarónit, és hazamentünk aludni. Ébredés után sem voltam még éhes, úgyhogy a lekváros kenyeret és banánt elraktuk későbbre és megkóstoltam a kakaót, ami fincsi innivaló. Ekkor ért haza apa, úgyhogy ő is le tudott jönni velünk a nagy játszótérre, ahol találkoztunk a Diáékkal is és estig ott lehettem, illetve épp arra sétált a Mama a Somával, úgyhogy elkísértük sétálni és csak utána mentünk haza. Otthon a vacsoráig apával játszottam és most már éhes voltam, úgyhogy egy nagy tányér makarónit megettem és még az uzsonnából maradt lekis kenyeret is, aztán lezuhanyoztuk a hat-heteket (mert elég koszosak lettek a homokozóban) és én is mentem fürdeni, utána hármasban játszottunk és még lefekvés előtt kértem apától tejpépet, de aztán két kanál után mégse kértem, erre apa persze kiakadt, hogy dobhatja  a kukába  a finom tejpépet... Úgyhogy büntiből már zavart is fogmosás után az ágyba...