Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

896.nap

anya meglámpázza az orrocskámat, hogy ne legyek taknyos...Reggel sikerült apát rávennem, hogy vegyen ki az ágyból, cserébe a szobámban kellett játszani, amíg anya elkészült. Sajnos közben apának dolgozni kellett menni... Nos, reggeli után játszottunk anyával és lementünk a nagy játszóra is és odajött a Dédi, a Mama és a Noémi is kicsit később, mert ma is jó idő volt szerencsére. Innen a Mamához mentünk ebédelni és utána hazajöttünk aludni, de én csak egy keveset aludtam, és sírósan ébredtem, de csak akkor vett ki anya, ha abbahagyom, úgyhogy végül abba is hagytam, és mentünk uzsonnázni és kaptam egy kinder tojást is! Utána visszamentünk játszani a Mamához, ahol inkább csak rendetlenkedtünk a Noémivel, aki szintén nem aludt túl sokat állítólag, aztán estefelé lementünk sétálni és motoroztunk felváltva a Noémivel, amíg haza nem értünk.
Otthon már várt minket apa, és játszott velem csendesen a hat-hetekkel a híradó alatt, utána pedig vacsoráztam és kaptam apától fincsi bocis csokis-vaníliás pudingot, ami irtó fincsi, utána fürdés következett és kicsit még olvasott nekem anya amíg meglámpázta a kicsit taknyos orromat, aztán menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr335155167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása