Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

897.nap

Ma reggel is kivett apa az ágyból, ha megígértem, hogy szépen játszok, amíg anya elkészül. Így is tettem és anya meg is dicsért, de persze a reggeli, az más, máris mentem enni, amikor szólt anya... Utána könyveket néztünk anyával és lementünk sétálni és az utcán találkoztunk a Dédivel és a Mamával és hazakísértük a Dédit, persze én kismotorral. Épp visszaértünk a Mamához, amikor jöttek a Botiék is és ma nagyon klassz betűs leves volt ebédre! Abból jól ettem, de a husi már annyira nem ízlett utána. Ma ott aludtam a Botiékkal együtt, és ma én aludtam a legtöbbet, még Annánál is többet! Mikor felébredtem , épp indultak a Botiék, én pedig még játszottam egy jót a hat-hetekkel, amíg anyáék tévéztek. Utána anya elment tanfolyamra, mi pedig a Mamával és a Somával lementünk motorzni. Épp a házunk előtt sétáltunk el, amikor apa megjött autóval, és felszaladt a cuccaival, utána visszajött kicsit sétálni, de akkor meg épp az Imréék jöttek hozzá és együtt felmentünk valami kábelért, aztán újra lementünk és apáék beszélgettek, aztán a Mama is megjött a cuccainkkal és a vacsorámmal, utána pedig már mentünk is fel, mert egész besötétedett már. Otthon apa játszott velem hat-hét eldugdosósat és betette a Bujj-bujj dévédét is! Szóval vacsoráig így el is voltunk és közben anya is hazaért, és fürdés után még játszottunk a hat-hetekkel lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr95155168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása