Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

901.nap

Karate-Kid! Reggel apát szólítgattam és be is jött, de reggeli után egyedül kellett kicsit játszani, mert forma egyet nézett apa... Szerencsére már épp a vége felé járt a verseny, úgyhogy utána tudott velem foglalkozni, amíg elindultunk a Klári mamához, ahol kibonthattam az új mágnes táblát, amin számok vannak. Így már vannak betűk és számok is. Tök jó! Ebédre betűs tészta volt a levesben és utána tészta volt, plusz irtó fincsi cékla, amit meg is ettem mindet, aztán gyorsan öltöztünk és indultunk a Kopaszi gátra, mert a Botiék már korábban odamentek és megvártak minket a játszótérnél, ahol kicsit tudtunk a Botival játszani a kalózhajónál, meg a hintáknál. Amikor indultak haza a Botiék, mi is elindultunk, és otthon aludtam egy jót. Uzsonnára Klári mama féle fincsi banános-málnás gyümölcstorta volt, és utána lementünk a nagy játszótérre hármasban, és vihettem a nagy hat-hetet is. a két kalózEgy idő után apa hazament porszívózni, mi pedig a Kati mamát kísértük el a szokásos esti sétáján a Somával. Amikor hazaértünk, apa épp befejezte (volna) a porszívózást, de persze a cipőmből egy kisebb játszótérnyi mennyiségű homok jött ki, amit szintén össze kellett porszívózni... Híradó után előbb vacsorázni szerettem volna, úgyhogy apa csinált nekem sajtos tésztát kecsöppel, és utána kaptam egy kinder tojást is! Fürdés és hajmosás után még játszottunk a nagyszobában és írhattam a számítógépbe is, de ma korábban küldött anya aludni, mert holnap korán kelünk, mert megyünk majd énekre...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr935155172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása