Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

900.nap - Kilencszáz!

Ma is mentünk usziba, és ma anya volt velem, és persze nem úsztam meg, merülni is kellett, ha játszani akartam... Uszoda után elsétáltunk a Mamához az ebédért és apa levitt a nagy játszótérre az ebédig játszani, aztán ma apa szerint jól ebédeltem, ettem levest is és husit is kecsöppel és krumplival, aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, uzsonnáztam, aztán lementünk a Kati mama háza elé a hat-héttel játszani, amíg apa is odaért kocsival, mert ő közben elment dolgozni. Amikor megjött apa, beültünk a kocsiba és elmentünk a teszkóba kinder tojást venni. A Mama is jött velünk és jó sokat vásároltunk, és apa tényleg vett nekem hat kinder tojást! De klassz! Otthon pedig kakaós csigát kaptam vacsorára, amit nem volt nehéz ugyebár megenni, és így joggal kérhettem egy kindert :) Mivel csupa kakaós-csokis lettem, vitt is apa fürdeni, és pancsolás után játszottam, aztán eszembe jutott, hogy ilyenkor szokott menni a "madaras" mese a tévében, de mivel anya a nagyszobában tévézett, apa bekapcsolta a tévét a hálóban és ott pont kezdődött a mesém! Ma nem volt mégse olyan jó, úgyhogy inkább a szobában játszottam tovább, de későre járt és menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005155171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása