887.nap

Reggeli után elmentünk vásárolni az Europarkba (nekem csak teszkó és kész...) és apa tartotta a szavát: vett nekem három kindertojást! Sőt még actimelt is. Otthon pedig épp csak kirámoltunk, már indultunk is Újpestre a Klári Mamához, de ma anya nélkül, mert ő közben a szobámat fogja ma kitakarítani és őszi képekkel kidekorálni. A Mamánál persze rögtön mentem a szobába az ottani hat-hetekért és a betűkért. De apa közben megkérte a Mamát, hogy vágja le a hajamat, úgyhogy leültettek a hokedlire, kaptam egy nagy lepelt és már zúgott is a hajvágó... Persze eleinte tiltakoztam, de egyrészt semmi hatása nem volt, meg apa is elkezdett érdekes játékokat mutatni a betűs táblán, úgyhogy közben azért a Mama le tudta vágni a hajam rövidebbre. A fodrászat után szerencsére finom ebéd következett, de persze előtte már elkunyiztam pár nokedlit a pörköltből, mivel most karfiol leves volt, amiből nem tudtam tésztát kunyerálni... Egy nagy adag levest megettem, de utána csak egy kis pörköltnek jutott hely (meg sok tejfölnek). Aztán a Mamával játszottam hat-hét eldugdosósat és persze jó ravasz helyekre dugtam el a darabokat! Kicsit később a Julika néni is átjött és még kicsit játszottunk, aztán apa kérdezte, hogy itt szeretnék aludni, vagy otthon? Én pedig ma otthon szerettem volna inkább, úgyhogy haza indultunk. Persze útközben elaludtam és persze otthon már eszem ágában se volt tovább aludni, úgyhogy apa kivett az ágyból, de csak ímmel-ámmal játszott velem, mert a forma eggyet nézte közben. Amikor vége lett az autóversenynek, apa levitt motorozni a nagy játszótérre és szerencsére elértem, hogy vigyük a nagy hat-hetet, amivel igen jót játszottam és nem is motoroztam. Inkább csúszdáztam és homokoztam. Anya is lejött később utánunk és a híradóra együtt hazamentünk. Otthon megkértem anyát, hogy a hintát tegye fel de nem figyeltem és jól lefejeltem, úgyhogy szép kis púp nőtt a fejemre. A híradó alatt apa hintáztatott és utána megmoshattam pár kavicsot, amit a napokban szedtem, aztán fürdés, majd vacsora jött és mivel megettem a két virslit (még szép!), ezért úgy éreztem, jogosan megillet egy kindertojás :) Kaptam is egyet apától és be is habzsoltam izibe! Sajnos már későre járt,és menni kellett lassan aludni, de még kicsit azért megengedte apa, hogy írjak a számítógépbe. Ja és nagyon klassz lett a szobám: szép rend van és új dekorációk!

886.nap

Ma is mentünk usziba, méghozzá motorral! Ügyesen tornáztam és még egyet merültem is! Hazafelé már eléggé elfáradtam, de valahogy hazamotoroztam azért és otthon jól megebédeltem, jó éhes is voltam már, úgyhogy a leves után még ettem husit rizzsel és már mentem is aludni, mert már eléggé álmos is voltam már... Jó nagyot aludtam, és uzsonnára apa kent nekem egy kenyeret és szalámit és sajtot is kaptam hozzá, aztán elsétáltunk - illetve és motoroztam - a templom térre, ahol nagy mulatság volt épp: pecázhattam és egy kis fa autót választottam, aztán körülnéztünk és megnéztünk táncosokat meg ilyesmit és nénik meg bácsik furcsa, régies ruhákban voltak. No és volt ott egy állat-símogató is csupa aranyos, puhaszőrű állat(lovacskák, malackák, birkák, kecskék és egy láma is), sőt a pónilovakra fel is lehetett ülni, úgyhogy apa be is fizetett egy kis lovaglásra! Hazafelé menet még vettünk egy kenyér-lángost is vacsorára, ami olyan mint a pizza, csak nem kerek, hanem négyszögletes és meg is ettük anyával rögtön. Otthon egy kicsit még apával hat-hét eldugdosósat játszottam a fürdésig.

885.nap - 29 hónapos lettem

Reggel apa meglepetése fogadott  a nagyszobában: épített nekem egy tornyot mind az öt hat-hét darabjaiból vegyesen. Érdekes volt, de inkább összeszedtem szép sorban őket... Utána a konyhában egy hatalmas nagy papírra a kezünkkel festettünk anyával (mostanában lehet ilyen klassz kis koszolós játékokat is játszani! klassz!) Amikor pedig kész lett a festmény, megnéztünk és meghallgattunk pár éneket a számítógépen, az egyszervolt.hu -n, aztán motorral elmentünk az ovihoz és ebédért és a Mamánál jó sokat ettem belőle és mentem is rögvest egy nagyot aludni. Mikor felébredtem, már ott volt anya és a Noémi, együtt meguzsonnáztunk és mi anyával lementünk a játszótérre, ahová lejött apa is és játszott velem hat-hét eldugósat-megkeresőset. Sajnos ma sem volt túl nagy meleg, úgyhogy nem maradtunk sokáig, de legalább otthon megint lehetett festékes kézzel maszatolni egy újabb nagy-nagy papíron , csak utána nem sokkal apa elment moziba, én pedig vacsorázni , fürdeni és nem sokkal utána aludni. Mivel a vacsoránál is szépen ettem, anyától kértem kindertojást, de sajnos elfogyott, úgyhogy anya mondta, hogy majd kérjek apától, hogy vegyen nekem amiért ilyen ügyesen ettem ma. Persze megvártam apát és ahogy belépett, rögtön mondtam neki, hogy "Apa, vegyél három kindertojást!" Nagyon meglepődött, de megígérte, hogy rendben, vesz nekem három kindertojást a teszkóban... Na így már sokkal könnyebb volt elaludni!

ui.:
a ma mért paramétereim: magasság 93 centi, fejem 48, lábam 15 és  a súlyom 12.6 kiló

884.nap

Ma reggel is még sikerült elcsípni apát, amikor indult dolgozni, úgyhogy ő kivett az ágyból és nem kellett megvárni anyát. Reggeli után pedig mentünk a Juli nénihez játszani. De hoppá, amikor leértünk, láttuk hogy nagyon esik az eső, úgyhogy visszamentünk ernyőért. A játszóházban pedig olyanokat játszottunk, hogy : festettünk a tenyerünkkel, ami nagyon vicces és befesthettem anya kezét is és még a Juli néniét is! Persze papírra is festettünk szép színeseket és még utána is játszottam a többi gyerekkel és találtam ottani hat-hét darabokat, de nem volt meg csak pár darab sajnos. Az utcán hazafelé pedig találkoztunk a Borival is, és láttunk csigákat is, de szerencsére az eső már nem esett. Mikor a Mamához értünk, már ott voltak a Botiék és kicsit játszottunk, aztán ebédeltünk  és mentünk aludni. Mire anya visszaért a Noémivel, már mi is felébredtünk és a Mama adott uzsonnát aztán nagy nagy hangos hancúrozásba kezdtünk mi "nagyok" hárman, mert Anna a nagyszobában volt anyával.
Épp nagyban rosszalkodtunk, amikor megérkezett apa is, és hazavitt minket. Megmutattuk neki a klassz esernyőmet is,de épp nem esett az utcán, úgyhogy összecsuktuk és úgy mentünk haza. De legalább gumicsizmában voltam és belemehettem a pocsolyákba! Otthon apával játszottam a vacsoráig, ami fincsi sajtos virsli volt kecsöppel. Utána fürdés és játék következett egész lefekvésig.

883.nap

ez a lökött Soma megint nyalogatja a hajamat! Ma korán keltem, úgyhogy még elcsíptem apát, amikor indult, és sikerült elérnem, hogy kivegyen. Reggeli után mentünk a Bori tornára (mondjuk ma nem sok kedvem volt), méghozzá motorral és útközben a járműveket néztük az utcán. A tornán pedig mivel hamar odaértünk, játszhattam az ottani játékokkal, és a tornán mindnet kipróbáltam és falevelet festettünk szivaccsal (klassz!) és utána pedig siettünk a Mama felé, és pont találkoztunk velük (a Mamával és a Krisztivel) is az utcán és Anna baba is velük sétált és nagyon örült nekem, és  a Krisztit elkísértem az oviba a Botiért és együtt jöttünk vissza a Mamához, ahol ebédeltünk és mentünk aludni. Mire felébredtem, már a Noémi is ott volt, úgyhogy szép kis kavalkád volt a gyerekszobában! Sokat játszottunk, de este felé hazamentek sajnos a Botiék és anya is elment számítógépezni, de nem sokkal később már jött is apa értem. De még nem vitt haza, hanem még játszhattunk a Noémivel és csak utána indultunk el, de akkor se haza, hanem a Mama és a Noémi mentek Somát sétáltatni, mi pedig apával elsétáltunk anya elé a megállóba. Amíg anyára vártunk, addig ott is megnéztük az előttünk elhaladó járműveket. Aztán anya megjött a villamossal és együtt hazasétáltunk. Otthon ma is nézhettem az egyszervolt.hu-t a vacsoráig, de ma apa megint leszidott, mert belenyúltam a levesbe és szétszórtam a tarhonyát és alig ettem, sőt a hat-heteket büntiből feltette egy magas polcra! Még szerencse, hogy fürdés után sikerült kikönyörögnöm, hogy levegye őket a polcról... Sajnos már elég későre járt, úgyhogy csak kicsit tudtam játszani és már menni is kellett aludni...

882.nap

Ma reggeli után rajzoltunk egy jót, de aztán telefonált a Mama, hogy menjünk át, mert rossz nála  a lift, úgyhogy anya felment a  Somáért, én meg a Mamával a játszótéren játszottam, aztán a Mama sétáltatta tovább a Somát és én meg anyával játszottam tovább. Ja és ma végre a nagy játszóra mentünk, mert ott sütött a nap, de ott van más játék is legalább, szóval jó sokat lent lehettem és irtó klassz volt. Mivel a lift még rossz volt a Mamáék házában, ezért ő, és a Soma velünk együtt nálunk ebédeltek, de utána már jó lett a lift és átmehettem oda játszani és aludni, de ez utóbbi nehezen sikerült, mert későn és keveset aludtam. ott a papagály és a kalóz ->Uzsonnára  a Mama túrókrémét kértem el, és utána elindultunk anyával haza. Amikor hazaértünk, már várt minket apa, úgyhogy innen kezdve vele játszottam egész délután: a hat-hetekkel, a kártyákkal, a pázzlékkal. Közben volt itt egy bácsi, aki befújta a konyhát, meg a fürdőt meg a vécét a földön valami büdössel, amita hangyák se szeretnek állítólag. Fürdés után vacsoráztam ugyan , de apa szerint disznó módon (na jó, az igaz, hogy mindenbe csak beleettem, és a kiflit beledobáltam a főzelékbe, a tojást szétturkáltam és a túrós tésztával gyurmáztam kicsit...). Még szerencse, hogy a mai kinder tojást reggel elkunyiztam, mert most biztos nem adott volna apa... Utána még rajzoltunk anyával és rajzoltam papagájt és kalózt is, sőt apa bekapcsolta a számítógépen az egyszervolt pont hut, ahol nagyon klassz dalok és versek voltak!

881.nap

a három zsivány Ma reggel apa vett ki ugyan az ágyból, de sajnos mégis el kellett mennie dolgozni. Mi pedig anyával, a reggeli után elmentünk az énekre az Enikő nénihez. Ma voltak új játékok is! Hazafelé menet még beugrottunk közértbe is és otthon vettük észre, hogy valamikor lekakilt egy madár. Aztán anya elment ebédért és én meg a Kati mamánál megvártam és ott is ebédeltünk, de nem ott aludtam, hanem otthon, pontosabban igen nehezen aludtam el, sőt, azt a mókát is kieszeltem, hogy ledobáltam az összes szőrme állatot és a kenőcsöt, amit anya ott felejtett az ágyam melletti szekrényen, nos azt szépen szétkentem a szekrény tetején. Hát anya nem igen örült neki ! Aztán nagy nehezen elaludtam, és mire felébredtem, apa már itthon volt. Gyorsan meguzsonnáztam és már indultunk is át a Botiékhoz! Juhhé! Sajnos már későre járt, úgyhogy nem mocival mentünk, hanem autóval. A Botiéknál irtó jót játszottunk és persze rohangáltunk is, (amit anya nem szeret) és estefelé a Kriszti csinált nekünk vacsorát és utána folytattuk a rohangálást és  a játékokat. Sajnos este menni kellett haza, akárhogy is tiltakoztam, és otthon mentem is fürdeni, utána vacsorára ettem egy kis krokettett és majonézes krumplit , aztán még anyával és apával játszottunk kicsit és menni kellett aludni.