Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

887.nap

Reggeli után elmentünk vásárolni az Europarkba (nekem csak teszkó és kész...) és apa tartotta a szavát: vett nekem három kindertojást! Sőt még actimelt is. Otthon pedig épp csak kirámoltunk, már indultunk is Újpestre a Klári Mamához, de ma anya nélkül, mert ő közben a szobámat fogja ma kitakarítani és őszi képekkel kidekorálni. A Mamánál persze rögtön mentem a szobába az ottani hat-hetekért és a betűkért. De apa közben megkérte a Mamát, hogy vágja le a hajamat, úgyhogy leültettek a hokedlire, kaptam egy nagy lepelt és már zúgott is a hajvágó... Persze eleinte tiltakoztam, de egyrészt semmi hatása nem volt, meg apa is elkezdett érdekes játékokat mutatni a betűs táblán, úgyhogy közben azért a Mama le tudta vágni a hajam rövidebbre. A fodrászat után szerencsére finom ebéd következett, de persze előtte már elkunyiztam pár nokedlit a pörköltből, mivel most karfiol leves volt, amiből nem tudtam tésztát kunyerálni... Egy nagy adag levest megettem, de utána csak egy kis pörköltnek jutott hely (meg sok tejfölnek). Aztán a Mamával játszottam hat-hét eldugdosósat és persze jó ravasz helyekre dugtam el a darabokat! Kicsit később a Julika néni is átjött és még kicsit játszottunk, aztán apa kérdezte, hogy itt szeretnék aludni, vagy otthon? Én pedig ma otthon szerettem volna inkább, úgyhogy haza indultunk. Persze útközben elaludtam és persze otthon már eszem ágában se volt tovább aludni, úgyhogy apa kivett az ágyból, de csak ímmel-ámmal játszott velem, mert a forma eggyet nézte közben. Amikor vége lett az autóversenynek, apa levitt motorozni a nagy játszótérre és szerencsére elértem, hogy vigyük a nagy hat-hetet, amivel igen jót játszottam és nem is motoroztam. Inkább csúszdáztam és homokoztam. Anya is lejött később utánunk és a híradóra együtt hazamentünk. Otthon megkértem anyát, hogy a hintát tegye fel de nem figyeltem és jól lefejeltem, úgyhogy szép kis púp nőtt a fejemre. A híradó alatt apa hintáztatott és utána megmoshattam pár kavicsot, amit a napokban szedtem, aztán fürdés, majd vacsora jött és mivel megettem a két virslit (még szép!), ezért úgy éreztem, jogosan megillet egy kindertojás :) Kaptam is egyet apától és be is habzsoltam izibe! Sajnos már későre járt,és menni kellett lassan aludni, de még kicsit azért megengedte apa, hogy írjak a számítógépbe. Ja és nagyon klassz lett a szobám: szép rend van és új dekorációk!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr185155158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása