Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

885.nap - 29 hónapos lettem

Reggel apa meglepetése fogadott  a nagyszobában: épített nekem egy tornyot mind az öt hat-hét darabjaiból vegyesen. Érdekes volt, de inkább összeszedtem szép sorban őket... Utána a konyhában egy hatalmas nagy papírra a kezünkkel festettünk anyával (mostanában lehet ilyen klassz kis koszolós játékokat is játszani! klassz!) Amikor pedig kész lett a festmény, megnéztünk és meghallgattunk pár éneket a számítógépen, az egyszervolt.hu -n, aztán motorral elmentünk az ovihoz és ebédért és a Mamánál jó sokat ettem belőle és mentem is rögvest egy nagyot aludni. Mikor felébredtem, már ott volt anya és a Noémi, együtt meguzsonnáztunk és mi anyával lementünk a játszótérre, ahová lejött apa is és játszott velem hat-hét eldugósat-megkeresőset. Sajnos ma sem volt túl nagy meleg, úgyhogy nem maradtunk sokáig, de legalább otthon megint lehetett festékes kézzel maszatolni egy újabb nagy-nagy papíron , csak utána nem sokkal apa elment moziba, én pedig vacsorázni , fürdeni és nem sokkal utána aludni. Mivel a vacsoránál is szépen ettem, anyától kértem kindertojást, de sajnos elfogyott, úgyhogy anya mondta, hogy majd kérjek apától, hogy vegyen nekem amiért ilyen ügyesen ettem ma. Persze megvártam apát és ahogy belépett, rögtön mondtam neki, hogy "Apa, vegyél három kindertojást!" Nagyon meglepődött, de megígérte, hogy rendben, vesz nekem három kindertojást a teszkóban... Na így már sokkal könnyebb volt elaludni!

Milán

ui.:
a ma mért paramétereim: magasság 93 centi, fejem 48, lábam 15 és  a súlyom 12.6 kiló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr355155156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása