Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

886.nap

Ma is mentünk usziba, méghozzá motorral! Ügyesen tornáztam és még egyet merültem is! Hazafelé már eléggé elfáradtam, de valahogy hazamotoroztam azért és otthon jól megebédeltem, jó éhes is voltam már, úgyhogy a leves után még ettem husit rizzsel és már mentem is aludni, mert már eléggé álmos is voltam már... Jó nagyot aludtam, és uzsonnára apa kent nekem egy kenyeret és szalámit és sajtot is kaptam hozzá, aztán elsétáltunk - illetve és motoroztam - a templom térre, ahol nagy mulatság volt épp: pecázhattam és egy kis fa autót választottam, aztán körülnéztünk és megnéztünk táncosokat meg ilyesmit és nénik meg bácsik furcsa, régies ruhákban voltak. No és volt ott egy állat-símogató is csupa aranyos, puhaszőrű állat(lovacskák, malackák, birkák, kecskék és egy láma is), sőt a pónilovakra fel is lehetett ülni, úgyhogy apa be is fizetett egy kis lovaglásra! Hazafelé menet még vettünk egy kenyér-lángost is vacsorára, ami olyan mint a pizza, csak nem kerek, hanem négyszögletes és meg is ettük anyával rögtön. Otthon egy kicsit még apával hat-hét eldugdosósat játszottam a fürdésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925155157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása