Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

883.nap

ez a lökött Soma megint nyalogatja a hajamat! Ma korán keltem, úgyhogy még elcsíptem apát, amikor indult, és sikerült elérnem, hogy kivegyen. Reggeli után mentünk a Bori tornára (mondjuk ma nem sok kedvem volt), méghozzá motorral és útközben a járműveket néztük az utcán. A tornán pedig mivel hamar odaértünk, játszhattam az ottani játékokkal, és a tornán mindnet kipróbáltam és falevelet festettünk szivaccsal (klassz!) és utána pedig siettünk a Mama felé, és pont találkoztunk velük (a Mamával és a Krisztivel) is az utcán és Anna baba is velük sétált és nagyon örült nekem, és  a Krisztit elkísértem az oviba a Botiért és együtt jöttünk vissza a Mamához, ahol ebédeltünk és mentünk aludni. Mire felébredtem, már a Noémi is ott volt, úgyhogy szép kis kavalkád volt a gyerekszobában! Sokat játszottunk, de este felé hazamentek sajnos a Botiék és anya is elment számítógépezni, de nem sokkal később már jött is apa értem. De még nem vitt haza, hanem még játszhattunk a Noémivel és csak utána indultunk el, de akkor se haza, hanem a Mama és a Noémi mentek Somát sétáltatni, mi pedig apával elsétáltunk anya elé a megállóba. Amíg anyára vártunk, addig ott is megnéztük az előttünk elhaladó járműveket. Aztán anya megjött a villamossal és együtt hazasétáltunk. Otthon ma is nézhettem az egyszervolt.hu-t a vacsoráig, de ma apa megint leszidott, mert belenyúltam a levesbe és szétszórtam a tarhonyát és alig ettem, sőt a hat-heteket büntiből feltette egy magas polcra! Még szerencse, hogy fürdés után sikerült kikönyörögnöm, hogy levegye őket a polcról... Sajnos már elég későre járt, úgyhogy csak kicsit tudtam játszani és már menni is kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr565155154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása