873.nap

Reggel alig tudtam kicsit játszani, és máris öltöztünk és indultunk. Lent a kocsinál találkoztunk az Anival és a Botival (akit a Zoli hozott) és így ötösben elindultunk a Duna partra, és ott elsétáltunk egy nagy hajóhoz, ahol sok kicsi és nagy szék volt, meg rengeteg gyerek és a szüleik. Aztán elindult a hajó és elkezdődött egy előadás, aminek Marcipán Cica volt a főszereplője és egy bácsi és néni is sokat énekeltek és táncoltak. Egy ideig érdekes volt, de aztán inkább kértem, hogy menjünk fel az emeletre, ahol játékok vannak.  Na ott aztán beindult az élet! Főleg amikor feltódult az összes gyerek és felnőtt! Volt ám zsivaj és tolongás! Szerencsére klassz játékok voltak, amiket mind ki is próbáltunk a  Botival, egész amíg ki nem kötött a hajó, mert akkor a Botiék mentek haza, mi pedig a Klári mamához, ebédelni. A Mamánál ma is nagyon fincsi leves volt, sokat ettem belőle, de utána a brassóiból csak a krumplit ettem meg (kecsöppel és ubival), a hús nem. Egy kicsit játszottam is az új hat-hetekkel és ettem két mákos sütit is, aztán haza indultunk, és útközben elaludtam ugyan, de otthon már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy apa kivett végül az ágyból és együtt néztük a forma 1-et (rögtön megismertem, hogy mi megy a tévében!) és közben a hat-hetekkel játszottunk. Este felé lementünk motorozni a Mamáékkal, és utána fürdés, vacsora és alvás következett.

872.nap

Ma délelőtt is - mint szombatonként ismét - mentünk usziba. A merülés kivételével minden feladatot próbáltam ügyesen végrehajtani, mert akkor a végén van játék is és zuhanyozás is, és én mindkettőt igencsak szeretem :) Otthon épp csak ledobáltuk a cuccokat és már mentünk is vásárolni ebédre pizzát (meg persze kindertojást!), mert a leves után azt kértem apától, vagyis ő ajánlotta fel, hogy ad a pizzájából, ha kérek... Ebéd után mentem aludni és egész sokat aludtam, aztán egy kis uzsonna után visszasétáltunk a térre a wekerlére, mert délelőtt nagy készülődést láttunk, és tényleg: mostanra egész kis vásári sokadalom kerekedett. Körülnéztünk, ha már ott voltunk és én pecázhattam (egy zöld macit választottam az ajándékok közül) és még egy kisvasútra is beülhettem méghozzá a legelső teherautó vezetőfülkéjébe! Aztán még mászkáltunk kicsit és közben megettünk egy fincsi kürtőskalácsot is. Ja és végíg motorozhattam, mert az már egész jól megy - alig ütöttem el valakit :) Már épp indultunk volna, amikor rendőr bácsik kezdtek bemutatót egy okos kutyussal, aki mindig megvédte a gazdáját és elkapta a rossz bácsikat, pedig még lövöldöztek is, ami elég hangos volt... Hazafelé még beugrottunk a játszótérre kicsit hintázni és csúszdázni, és otthon a fürdés után kopogtak és a Csilláék voltak azok, ugyanis átjöttek tévét nézni meg beszélgetni. Amikor ők elmentek, már én se tudtam tovább húzni a lefekvést...

871.nap

ezt még azért gyakorolnom kell...Reggeli után átsétáltunk a Mamához, aztán onnan motorral az ebédért mentünk és kicsit sétáltunk is, aztán ebéd után persze mentem aludni. Amikor felébredtem, már ott volt a Dédi, az Ani és anya közben elhozta a Noémit is. Uzsonnára túrós táskát kaptunk (mmmm fincsi) és lementünk a játszótérre. Ma korán jöttek a Noémiért, de mi még lent maradtunk kicsit. Közben apa is lejött, és később ő hazavitte a játékaimat, mi pedig a bringó-hintóval levittük a Somát sétálni. Én is szerettem volna sétáltatni a Somát, de folyton elhúzott a pórázzal méghozzá elég erősen ám!
Otthon játszottam apával a hat-hetekkel és az új mágneses könyvecskémmel, és pár mondókát is elmondtam neki, aztán mentem fürdeni és vacsorázni: ettem tésztát és paradicsom levest és mivel ma viszonylag szépen ettem, apa adott fincsi csokis sütit is, aztán még kicsit játszhattam is a lefekvés előtt.

870.nap

az új mocimon!Ma is jó sokáig aludtunk, apa már elment dolgozni, mikor felébredtem. Reggeli után lementünk sétálni és a kistalicskámba és kosaramba szedtünk ágakat, leveleket, és sok gesztenyét, aztán elmentünk játszani a játszótérre, de minden csupa víz volt sajnos, mert este esett az eső, úgyhogy inkább haza indultunk és a ház előtt láttuk épp a Jani papát, aki adott enni a cicáknak. Amikor pedig elindultunk az ebédért, pont összefutottunk a Mamával, aki a Somát sétáltatta, én pedig vele hazamentem, anya meg hozta az ebédünket. Ebédre csak levest kértem, aztán mentem aludni, és mire anya megjött a Noémivel, addigra mi a Botival már meg is uzsonnáztunk. Épp készülődtünk lemenni a játszótérre, amikor - erősítésnek - megjött apa is, úgyhogy (miután rendet raktunk a  szobában) apa levitt a Botival együtt, az új motorral, a Boti pedig a régivel jött. Jó nagyokat motoroztunk természetesen (habár mindenkinek az én új motorom kellett!) és kicsit később anya is megjött a Noémivel, aztán a Zoli megérkezett, és elvitte a Botit focicipőt vásárolni, és utána megérkezett a Dédi és az Ani az Anna babával, és a Mama is, és közben a Noémiért is megjöttek, én meg iszonyúan bekakiltam, úgyhogy mentünk fel fürdeni... Vacsora után választhattam apa meglepi sütijei közül és én a jó csokis ischlert választottam :) Lefekvésig pedig végígnézhettem és hallgathattam a Bujj-bujj dévédét.

869.nap

Reggel jó sokáig aludtunk és reggeli után játszottunk az állatokkal, aztán lementünk sétálni és találkoztunk az Ágota néniékkel is, sőt lejött a Dédi és a Mama is a Somával, mi pedig a játszótéren játszottunk egy jót. Később a Botit is idehozta a Kriszti, és még jó sokat játszhattunk együtt, egész az ebédig, de én ma nem kértem semmit ebédre, így persze anya sütit se adott... hanem mentünk aludni. Uzsonnára kalácsot és túrórudit kaptam és közben megérkezett anya a Noémivel, így hárma együtt mentünk le a játszótérre plusz a Mama és anya természetesen. Kicsit később megérkezett a Zoli és hazavitte a Botit, aztán apa is lejött , és a Mama pedig lehozta sétálni a Somát, aztán megjött  a Noémiért az apukája, és akkor már mi is elindultunk haza. Én motorral mentem :) Otthon fürdés és hajmosás következett, de most kipróbáltuk apa módszerét is (nézzem a plafont öblítésnél) és így tényleg nem ment víz a szemembe, úgyhogy nem sírtam. Utána ettem egy tányér betű tésztás paradicsomlevest, amit a Mama nekem csinált délután, de a főzelékből nem kértem, aminek apa nem örült. Lefekvésig még építettem egy kanyargós sínpályát a kisvonatnak,elolvastunk új könyveket és írhattam is a számítógépbe.

868.nap

Ma reggel is kértem apát, hogy vegyen ki, és utána reggeliztünk anyával, mert közben apa sajnos elment dolgozni. Mi pedig az Europarkba, ahol kicseréltük az új cipőmet egy nagyobbra, aztán a könyvesboltban választhattam három új könyvet magamnak! No és még a Ferrariba is beülhettem!Hazafelé menet még bemehettem az oviba motorozni, és ebéd előtt még egy csomót lent voltunk a játszótéren is. Ebéd után mentem volna aludni, de egyrészt bekakiltam, plusz a Boti és az Anna is megérkezett, úgyhogy elég nehezen aludtam el. Ébredés után uzsonnáztunk és kicsit még a Noémi is velünk játszott, de aztán jöttek érte, mi pedig lementünk a játszótérre, ahol szerencsére sok ismerős gyerek volt lenn. Épp a Botival együtt hintáztunk, amikor apa is megérkezett, aztán még anya az Annát is meghintáztatta, utána pedig még jót rohangáltunk és játszottunk a Botival, amíg meg nem jött a Botiékért a Zoli, mert akkor mindenki szépen hazament. Otthon kicsit játszottam apával a vacsoráig, ami fincsi tojásrántotta volt virslivel és persze kecsöppel, ami után apa csinált ma is banánturmixot. Nyamm nyamm! Kaja után fürdeni mentem, és lefekvésig az új könyvekkel játszottunk, főleg a mágneses - állatkás könyvemmel, ami irtó klassz!

867.nap

miket vett nekem (nekünk?) apa?Ma is mentünk énekre az Enikő nénihez, és ma szakadt az eső, úgyhogy jól beöltöztünk és az úton pocsolya-vadászkodtunk és csigákat is láttunk egy csomót. Az éneken elég kevesen voltunk, mert sokan bölcsisek lettek a régiek közül. Sokat énekeltünk és játszottunk, aztán haza indultunk, illetve még beugrottunk a közértbe és így mentünk fel a Mamához. A Mama megkérdezte, mit csináltunk ma, én pedig mondtam, hogy "csigavadászaton voltunk" :) Közben anya elment ebédért és ma nagyon finomat hozott: gulyás levest és tejbegrízt – amiből kétszer is repetáztam! Utána jót aludtam otthon, és ébredés után lementünk a játszótérre játszani. Szerencsére sok ismerős gyerek is lent volt ma és nem csak a nagyfiúk, akik folyton verekednek és porolnak… Később lejött a Mama is a Somával együtt sétálni, és mi is csatlakoztunk hozzájuk. egyre nagyobb kosarak kellenek a vásárlós játékhoz :)Épp elindultunk, amikor összefutottunk apával, aki lejött utánunk, úgyhogy elköszöntünk a Mamától és előbb elmentünk a szelektív kukákhoz, aztán hazasétáltunk (illetve én motoroztam). Otthon meglepetést („lepetést”) készített nekem apa: vett egy halom mindenféle árut a pénztárgépemhez. Egy csomó érdekes színes kicsi doboz és némelyiken van vonalkód is, úgyhogy meg tudom csipogtatni a vonalkód olvasómmal :) Anyával ki is próbáltuk rögvest, aztán amikor meguntam, inkább szétrámoltam a hat-heteket, utána pedig apával egy „csodaszép várat” építettünk. A híradó után vacsoráztunk és most is jó sokat ettem, levest sok tésztával, rántott husit és egy sütit is a végén. Utána mentem fürdeni, de a játék igen rövid lett, mert megint belepisiltem a kádba és apa ilyenkor rögtön kihúzza dugót, lezuhanyoz és kivesz… Lefekvésig pedig például olyat játszottam, hogy anya kivitte a játékaimat – én meg visszahordtam amivel szerettem volna még játszani :)