Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

869.nap

Reggel jó sokáig aludtunk és reggeli után játszottunk az állatokkal, aztán lementünk sétálni és találkoztunk az Ágota néniékkel is, sőt lejött a Dédi és a Mama is a Somával, mi pedig a játszótéren játszottunk egy jót. Később a Botit is idehozta a Kriszti, és még jó sokat játszhattunk együtt, egész az ebédig, de én ma nem kértem semmit ebédre, így persze anya sütit se adott... hanem mentünk aludni. Uzsonnára kalácsot és túrórudit kaptam és közben megérkezett anya a Noémivel, így hárma együtt mentünk le a játszótérre plusz a Mama és anya természetesen. Kicsit később megérkezett a Zoli és hazavitte a Botit, aztán apa is lejött , és a Mama pedig lehozta sétálni a Somát, aztán megjött  a Noémiért az apukája, és akkor már mi is elindultunk haza. Én motorral mentem :) Otthon fürdés és hajmosás következett, de most kipróbáltuk apa módszerét is (nézzem a plafont öblítésnél) és így tényleg nem ment víz a szemembe, úgyhogy nem sírtam. Utána ettem egy tányér betű tésztás paradicsomlevest, amit a Mama nekem csinált délután, de a főzelékből nem kértem, aminek apa nem örült. Lefekvésig még építettem egy kanyargós sínpályát a kisvonatnak,elolvastunk új könyveket és írhattam is a számítógépbe.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485155140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása