Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

867.nap

miket vett nekem (nekünk?) apa?Ma is mentünk énekre az Enikő nénihez, és ma szakadt az eső, úgyhogy jól beöltöztünk és az úton pocsolya-vadászkodtunk és csigákat is láttunk egy csomót. Az éneken elég kevesen voltunk, mert sokan bölcsisek lettek a régiek közül. Sokat énekeltünk és játszottunk, aztán haza indultunk, illetve még beugrottunk a közértbe és így mentünk fel a Mamához. A Mama megkérdezte, mit csináltunk ma, én pedig mondtam, hogy "csigavadászaton voltunk" :) Közben anya elment ebédért és ma nagyon finomat hozott: gulyás levest és tejbegrízt – amiből kétszer is repetáztam! Utána jót aludtam otthon, és ébredés után lementünk a játszótérre játszani. Szerencsére sok ismerős gyerek is lent volt ma és nem csak a nagyfiúk, akik folyton verekednek és porolnak… Később lejött a Mama is a Somával együtt sétálni, és mi is csatlakoztunk hozzájuk. egyre nagyobb kosarak kellenek a vásárlós játékhoz :)Épp elindultunk, amikor összefutottunk apával, aki lejött utánunk, úgyhogy elköszöntünk a Mamától és előbb elmentünk a szelektív kukákhoz, aztán hazasétáltunk (illetve én motoroztam). Otthon meglepetést („lepetést”) készített nekem apa: vett egy halom mindenféle árut a pénztárgépemhez. Egy csomó érdekes színes kicsi doboz és némelyiken van vonalkód is, úgyhogy meg tudom csipogtatni a vonalkód olvasómmal :) Anyával ki is próbáltuk rögvest, aztán amikor meguntam, inkább szétrámoltam a hat-heteket, utána pedig apával egy „csodaszép várat” építettünk. A híradó után vacsoráztunk és most is jó sokat ettem, levest sok tésztával, rántott husit és egy sütit is a végén. Utána mentem fürdeni, de a játék igen rövid lett, mert megint belepisiltem a kádba és apa ilyenkor rögtön kihúzza dugót, lezuhanyoz és kivesz… Lefekvésig pedig például olyat játszottam, hogy anya kivitte a játékaimat – én meg visszahordtam amivel szerettem volna még játszani :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275155138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása