831.nap

Címkék: bikacs200808

A délelőtt még egész átlagos volt: reggeli, játék, satöbbi. Ebédre pizza volt, és amint megettük, öltöztünk és iszonyú sok cuccal lecipekedtünk az autóhoz, és elindultunk ismét nyaralni, de most nem a balcsira. Hosszú volt az út, úgyhogy én elaludtam inkább, de épp felébredtem, amikor már majdnem odaértünk. Sok fű volt és sok fa, meg egy kis tavacska is, aztán megérkeztünk egy nagy házhoz, ahol apa rajzolgatott egy apírra amíg mi körülnéztünk a környéken: van sok sok fű és egy kis tavacska, meg medence és kisebb házak is erre-arra. Mikor visszaértünk a házhoz, felmentünk egy szobába, ahol lakni fogunk egy hétig. Átöltöztünk és lementünk fürdeni a medencékhez. A kintiben elég hideg a víz, de bent klassz volt: meleg a vizecske és még buborékol is! Szerencsére vittük a hat-heteket is, és azzal tudtam játszani egy ideig. Aztán visszamentünk a szobába, lezuhanyoztunk, felöltöztünk és lementünk vacsorázni az étterembe. Nagyon fincsi volt a leves és a husi után még túrógombócot is kaptam! A vacsi után pedig elsétáltunk megnézni az állatokat: az egyik házban pár lovacska vacsorázott épp, nekik csak beköszöntünk, aztán egy másik ház előtt pár liba gá-gá-zott és mellettük egy lakott Rudi, a malac. Hát ő nagyon tetszett nekem! Csak sajnos már későre járt, úgyhogy visszasétáltunk és lassan mennem kellett aludni...

830.nap

Reggeli után épp csak kicsit dömperezhettem, és már indultunk is a teszkóba csokitojást és aktimelt venni. Szerencsére mind a kettőt kaptunk, de apáék még telipakolták a kocsit mindenfélével, úgyhogy elég lassan haladtunk és a végére már türelmetlenkedtem kicsit... Otthon kipakoltunk és én ebédeltem is apával együtt töltött paprikát, de mivel a kenyérrel széttrutyiztam paradicsomos szószt az asztalon és a parteldin, plusz a kezem beletöröltem a radiátorba, ezért apa kegyetlenül kidobta a kukába  a szívószálamat! Nagyon sírtam, mert ez túl nagy büntetés volt szerintem! Ezek után átmentünk a Kati mamához, ahol épp ebédeltek a Krisztiék, és egy csomót játszottunk a Botival. Juhhé! Sajnos nekik menni kellett, így mi is hazamentünk és én mehettem aludni... Ébredés után apa adott egy túrós táskát uzsonnára és utána átmentünk a Dédiékhez felköszönteni őket szüli- és névnap alkalmából, csak még előbb vettünk nekik virágot, amit én választottam és azt is, hogy melyiket - ki kapja. Itt is játszottam és rajzoltam kicsit, aztán elindultunk vissza, és útközben találkoztunk a Mamával, aki épp Somát sétáltatta, és mi mentünk a játszótérre, apa pedig lehozta a játékaimat utánunk. Amíg én a téren homokoztam és rajzoltam, apa a Csabáékhoz ment és amikor visszajött, már este volt és menni kellett fürdeni, úgyhogy pakoltunk és tényleg alighogy felértünk, már mentem is a kádba, utána pedig vacsoráztam egy kis krumplis tésztát (közben telefonon jót beszélgettem a Klári mamával) és utána kaptam egy csokitojást, amiben egy pici iránytű volt a játék. Lefekés előtt még kikönyörögtem, hogy írhassak számokat a gépbe, de aztán már tényleg későre járt, úgyhogy apa vitt az ágyikómba aludni.

829.nap

Ma reggel épp indult dolgozni apa, amikor ébredeztem. Reggeli után lementünk a védőnénihez, aki megnézett, és nagyon megdicsért (először nem mertem bemenni, mert azt hittem doktor nénihez megyünk szurizni), és ők anyával beszélgettek kicsit. Utána bementünk ma is az oviba és ott volt a Dia és az Adrienn is, akik nagyon aranyosak, mert azt játszanak velem, amihez nekem épp kedvem van :) Persze nem szívesen hagytam ott az ovit és a közértig persze ordítottam, de ott lenyugodtam, és egy gyors bevásárlás után felmentünk a Mamához. Ebédre ettem sok levest és tésztát, úgyhogy kaptam még csokit is desszertnek :) Utána hazamentünk és én mentem aludni és aludtam egy nagyot. Uzsonna után apa is hazaért, mi pedig lementünk a játszótérre anyával, és apa is utánunk jött a híradó után, és jó sokáig lent lehettem, és jó sokan voltunk és a lányok - a Dominika és a Petra - játszottak egy csomót velem. Este mindenki hazaindult - így mi is, csak még előtte hintáztunk kicsit anyával a páros hintán, aztán otthon rögtön mentem fürdeni a hat-héttel együtt, mert mindkettem csupa homok voltunk. Pancsolás után ettem vacsorára kenyeretfinom krémmel megkenve és utána ihattam actimelt és ehettem egy túró-rudit is, és még kicsit puzzlét is rakhattam lefekvés előtt.

828.nap

Ma délelőtt az Anival és anyával bementünk a belvárosba sétálni. Megnéztük a Váci utcát és a rakpartot is ahol nagyon sok szép hajót láttunk. A metrózás is nagyon tetszett, főleg a sok mozgólépcsőzés :) Aztán nem is haza mentünk rögtön, hanem előbb megebédeltünk a Mamánál és csak utána mentünk haza aludni. Amikor felébredtem, épp hazaért apa és amíg uzsonnáztam fincsi virslit sok kecsöppel, addig apa összeszerelt egy szekrényt az előszobában: fúrt, csavarozott, kalapált, szegelt, erőlködött, aztán bepakolt, szóval jó kis előadás volt... Utána lementünk anyával a játszótérre, és épp akkor jöttek a Dominikáék is, és már egész jól belemelegedtünk a játékba, amikor hirtelen beborult az ég és eleredt az eső jó nagy cseppekben. Nosza anya összekapdosta a játékokat, felkapott és már spuriztunk is haza! Így szerencsére nem áztunk meg, csak egy picit, otthon pedig apa letörölgetett és már lehetett is dömperezni! Fürdés után írhattam betüket és számokat apa gépébe és amikor már kiírtam magamból a mondanivalómat, mentem vacsorázni, aztán már elég későre járt, úgyhogy csak kicsit játszottam és mentem aludni.

827.nap

Ma reggeli után fodrászhoz mentünk, ahol irtó nagy patáliát csaptam, pedig még puszit is kaptam előtte a fodrász nénitől, de mégis sírtam közben. Szerencsére gyorsan megnyírtak és mehettünk az oviba játszani, ahol kicsit rosszalkodtam is és persze rajzoltam és homokoztam is meg futkároztam a nagyokkal. Utána felmentünk ebédelni a Kati mamához, de nem voltam túl éhes, úgyhogy a desszert elmaradt, helyette kicsit fürödtem az erkélyen, de ott is galibát okoztam, mert előbb belekakiltam a fürdőgatyámba, aztán meg lepisiltem anyát... úgyhogy inkább mentem aludni. Amikor felébredtem, már ott volt a Dédi és az Ani. Nem sokkal később pedig lementünk anyával a játszótérre, és ma szerencsére jó sokan voltunk és lent voltak a Dominikáék is, úgyhogy nagyon jót játszottam velük. Közben apa is lejött és ő is játszott velünk és hintáztunk hármasban anyával a mérleghintán. Jó sokáig lent lehettem ma, mert jó idő volt szerencsére, és otthon rögtön mentem is fürdeni mert csupa homok lettem, utána pedig ettem egy nagy tányér töltött paprikát és még apával számosat játszottunk: én kiraktam számokat egymás mellé ő pedig "felolvasta" - a 'millió' nekem nagyon tetszik...

826.nap

Ma reggel kendőkkel játszottunk, aztán lementünk megint az oviba. Ma levittük a hat-heteket is és a gyerekeknek nagyon tetszett és mivel volt csúszda is, hát persze hogy megcsúszdáztattuk mindet! Nagyon klassz volt játszani a sok kisgyerekkel. A Kati mamával az utcán futottunk össze mert épp a Somát sétáltatta, úgyhogy elkísértük és nála ebédeltünk ragulevest és fincsi gombócot.Utána egy keveset aludtam és közben hozott nekem anya kinder tojást! Uzsonna után kicsit játszottunk, és lementünk a játszótérre. Nem sokkal később apa is odajött és játszott velem. És képzeljétek , önként levettem a szandált és mezítláb futkároztam ! Híradóra sajnos fel kellett menni, de fent is folytattam apával a játékot (például kiraktam a számokat és apa felolvasta, hogy "kilencmiliárd-nyolcszázhetvenhatmillió-ötszáznegyvenháromezer-kettőszáztíz"), és vacsora után lezuhanyozhattam a fürdés közben a homokos hat-heteket, aztán kicsit még kendőset játszottunk és szép zenét hallgattunk, aztán mentem aludni.

825.nap

Reggeli után gyümölcs-meséset játszottunk, és utána gyalog lementem a földszintig a lépcsőn, amikor elsétáltunk az ovihoz. Ott pedig rengeteg gyerek volt és ott volt a Dia is! Én pedig irtó jót játszottam velük! Utána felmentünk ebédelni a Kati Mamához és anya sütött olyan finom husit, mint tegnap a Klári mamánál és finom leves is volt előtte, és alvás utána...Amikor felébredtem épp jött a Dédi és az Ani, és picit még játszottam, aztán öltöztünk és mentünk le a játszótérre. Épp csak leértünk a játszótérre, amikor apa is leért és hozott még pár homokozó-formát, úgyhogy irtó nagy homokozásba kezdtünk négyen-öten. Közben anya és apa elmentek apának bringát venni és addig a Mama vigyázott rám, de anyáék tényleg hamar visszaértek egy szép nagy kék-ezüst biciklivel. A Mama hazament a Somáért, én pedig tovább játszottam a Dominikával és még pár kisgyerekkel a homokozóban. Nagyon szuper volt! Amikor pedig esteledett, hazamentünk és otthon a hat hetekkel játszottam a fürdésig, illetve előbb még gépeltem kicsit apa számítógépébe. Fürdés után vacsoráztam finom szendvicset, amit apa csinált nekem és persze jó sok kecsöpöt kértem rá, és mivel szépen megettem, kaptam utána apa incsi fincsi csokijából is!