Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

828.nap

Ma délelőtt az Anival és anyával bementünk a belvárosba sétálni. Megnéztük a Váci utcát és a rakpartot is ahol nagyon sok szép hajót láttunk. A metrózás is nagyon tetszett, főleg a sok mozgólépcsőzés :) Aztán nem is haza mentünk rögtön, hanem előbb megebédeltünk a Mamánál és csak utána mentünk haza aludni. Amikor felébredtem, épp hazaért apa és amíg uzsonnáztam fincsi virslit sok kecsöppel, addig apa összeszerelt egy szekrényt az előszobában: fúrt, csavarozott, kalapált, szegelt, erőlködött, aztán bepakolt, szóval jó kis előadás volt... Utána lementünk anyával a játszótérre, és épp akkor jöttek a Dominikáék is, és már egész jól belemelegedtünk a játékba, amikor hirtelen beborult az ég és eleredt az eső jó nagy cseppekben. Nosza anya összekapdosta a játékokat, felkapott és már spuriztunk is haza! Így szerencsére nem áztunk meg, csak egy picit, otthon pedig apa letörölgetett és már lehetett is dömperezni! Fürdés után írhattam betüket és számokat apa gépébe és amikor már kiírtam magamból a mondanivalómat, mentem vacsorázni, aztán már elég későre járt, úgyhogy csak kicsit játszottam és mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255155099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása