Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

827.nap

Ma reggeli után fodrászhoz mentünk, ahol irtó nagy patáliát csaptam, pedig még puszit is kaptam előtte a fodrász nénitől, de mégis sírtam közben. Szerencsére gyorsan megnyírtak és mehettünk az oviba játszani, ahol kicsit rosszalkodtam is és persze rajzoltam és homokoztam is meg futkároztam a nagyokkal. Utána felmentünk ebédelni a Kati mamához, de nem voltam túl éhes, úgyhogy a desszert elmaradt, helyette kicsit fürödtem az erkélyen, de ott is galibát okoztam, mert előbb belekakiltam a fürdőgatyámba, aztán meg lepisiltem anyát... úgyhogy inkább mentem aludni. Amikor felébredtem, már ott volt a Dédi és az Ani. Nem sokkal később pedig lementünk anyával a játszótérre, és ma szerencsére jó sokan voltunk és lent voltak a Dominikáék is, úgyhogy nagyon jót játszottam velük. Közben apa is lejött és ő is játszott velünk és hintáztunk hármasban anyával a mérleghintán. Jó sokáig lent lehettem ma, mert jó idő volt szerencsére, és otthon rögtön mentem is fürdeni mert csupa homok lettem, utána pedig ettem egy nagy tányér töltött paprikát és még apával számosat játszottunk: én kiraktam számokat egymás mellé ő pedig "felolvasta" - a 'millió' nekem nagyon tetszik...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr705155098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása