Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

831.nap

Címkék: bikacs200808

A délelőtt még egész átlagos volt: reggeli, játék, satöbbi. Ebédre pizza volt, és amint megettük, öltöztünk és iszonyú sok cuccal lecipekedtünk az autóhoz, és elindultunk ismét nyaralni, de most nem a balcsira. Hosszú volt az út, úgyhogy én elaludtam inkább, de épp felébredtem, amikor már majdnem odaértünk. Sok fű volt és sok fa, meg egy kis tavacska is, aztán megérkeztünk egy nagy házhoz, ahol apa rajzolgatott egy apírra amíg mi körülnéztünk a környéken: van sok sok fű és egy kis tavacska, meg medence és kisebb házak is erre-arra. Mikor visszaértünk a házhoz, felmentünk egy szobába, ahol lakni fogunk egy hétig. Átöltöztünk és lementünk fürdeni a medencékhez. A kintiben elég hideg a víz, de bent klassz volt: meleg a vizecske és még buborékol is! Szerencsére vittük a hat-heteket is, és azzal tudtam játszani egy ideig. Aztán visszamentünk a szobába, lezuhanyoztunk, felöltöztünk és lementünk vacsorázni az étterembe. Nagyon fincsi volt a leves és a husi után még túrógombócot is kaptam! A vacsi után pedig elsétáltunk megnézni az állatokat: az egyik házban pár lovacska vacsorázott épp, nekik csak beköszöntünk, aztán egy másik ház előtt pár liba gá-gá-zott és mellettük egy lakott Rudi, a malac. Hát ő nagyon tetszett nekem! Csak sajnos már későre járt, úgyhogy visszasétáltunk és lassan mennem kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása