Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

825.nap

Reggeli után gyümölcs-meséset játszottunk, és utána gyalog lementem a földszintig a lépcsőn, amikor elsétáltunk az ovihoz. Ott pedig rengeteg gyerek volt és ott volt a Dia is! Én pedig irtó jót játszottam velük! Utána felmentünk ebédelni a Kati Mamához és anya sütött olyan finom husit, mint tegnap a Klári mamánál és finom leves is volt előtte, és alvás utána...Amikor felébredtem épp jött a Dédi és az Ani, és picit még játszottam, aztán öltöztünk és mentünk le a játszótérre. Épp csak leértünk a játszótérre, amikor apa is leért és hozott még pár homokozó-formát, úgyhogy irtó nagy homokozásba kezdtünk négyen-öten. Közben anya és apa elmentek apának bringát venni és addig a Mama vigyázott rám, de anyáék tényleg hamar visszaértek egy szép nagy kék-ezüst biciklivel. A Mama hazament a Somáért, én pedig tovább játszottam a Dominikával és még pár kisgyerekkel a homokozóban. Nagyon szuper volt! Amikor pedig esteledett, hazamentünk és otthon a hat hetekkel játszottam a fürdésig, illetve előbb még gépeltem kicsit apa számítógépébe. Fürdés után vacsoráztam finom szendvicset, amit apa csinált nekem és persze jó sok kecsöpöt kértem rá, és mivel szépen megettem, kaptam utána apa incsi fincsi csokijából is!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr685155096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása