Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

830.nap

Reggeli után épp csak kicsit dömperezhettem, és már indultunk is a teszkóba csokitojást és aktimelt venni. Szerencsére mind a kettőt kaptunk, de apáék még telipakolták a kocsit mindenfélével, úgyhogy elég lassan haladtunk és a végére már türelmetlenkedtem kicsit... Otthon kipakoltunk és én ebédeltem is apával együtt töltött paprikát, de mivel a kenyérrel széttrutyiztam paradicsomos szószt az asztalon és a parteldin, plusz a kezem beletöröltem a radiátorba, ezért apa kegyetlenül kidobta a kukába  a szívószálamat! Nagyon sírtam, mert ez túl nagy büntetés volt szerintem! Ezek után átmentünk a Kati mamához, ahol épp ebédeltek a Krisztiék, és egy csomót játszottunk a Botival. Juhhé! Sajnos nekik menni kellett, így mi is hazamentünk és én mehettem aludni... Ébredés után apa adott egy túrós táskát uzsonnára és utána átmentünk a Dédiékhez felköszönteni őket szüli- és névnap alkalmából, csak még előbb vettünk nekik virágot, amit én választottam és azt is, hogy melyiket - ki kapja. Itt is játszottam és rajzoltam kicsit, aztán elindultunk vissza, és útközben találkoztunk a Mamával, aki épp Somát sétáltatta, és mi mentünk a játszótérre, apa pedig lehozta a játékaimat utánunk. Amíg én a téren homokoztam és rajzoltam, apa a Csabáékhoz ment és amikor visszajött, már este volt és menni kellett fürdeni, úgyhogy pakoltunk és tényleg alighogy felértünk, már mentem is a kádba, utána pedig vacsoráztam egy kis krumplis tésztát (közben telefonon jót beszélgettem a Klári mamával) és utána kaptam egy csokitojást, amiben egy pici iránytű volt a játék. Lefekés előtt még kikönyörögtem, hogy írhassak számokat a gépbe, de aztán már tényleg későre járt, úgyhogy apa vitt az ágyikómba aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr175155101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása