817.nap

Ma nagyon mozgalmas napom volt! Reggeli után épp csak egy picit játszottunk, és már öltöztünk is nagyon szép ruhába mindhárman, és átmentünk a Krisztiékhez, ahol szintén mindenki nagyon szép ruhába volt felöltözve. Itt se maradtunk csak egy ici-picit, és már mentünk is tovább, méghozzá a templomhoz. Itt még megvártuk a többieket - a Dédiéket, az Etit, a Gáborékat például - és bementünk a templomba, ahol egy fiatal pap bácsi megkeresztelte az Anna babát, akit anya tartott a vizes kancsó alá, de Anna egyáltalán nem bánta ezt, legalábbis úgy tűnt nekem... csúúúúszda!Szerencsére gyorsabb volt a szertartás, mint az Orsiék esküvője, úgyhogy lehetett kint szaladgálni kicsit a hidacskánál. Innen visszamentünk a Krisztiékhez, ahol irtó sokat lehetett játszani végre! Sőt, volt fincsi pogácsa is, amiből annyit ettem, amennyit csak akartam, és még torta is volt kicsit később, amin a Boti fújta el a négy gyertyát. Sajnos pár óra játék után az Esztiék és az Alíz babáék is hazaindultak és nekünk is menni kellett, de addig nagyon jót csúszdáztunk, meg kirakósoztunk meg rohangáltunk! Előbb hazavittük Kati mamát, aztán otthon átöltöztünk és én mentem is egy jó nagyot aludni. csoportkép az ünnepeltekkelÉbredés után ebédeltünk: ettem egy tányér fincsi mákos nudlit :) és utána előbb elmentünk vásárolni (apa vett nekem csokitojást és actimelt is!), aztán otthon anyáé elrámoltak és lementünk gumicsizmában pocsolya-vadászatra, ugyanis délután esett az eső és most belesétálhattam az összes megmaradt pocsolyába! Juhhé! Amikor felmentünk, előbb fürdeni kellett, mert közben anya csinált hot-dogot, amit persze be is nyomtam sok kecsöppel, és a csokitojásomat ismegkaptam még ráadásképp utána. Aztán már csak egy kicsit játszhattam, mert későre járt és menni kellett aludni.....

ui.:
apa azt üzeni, hogy az elkészült képeket meg lehet nézni ITT

816.nap

készülnek a gombócok!Reggeli közben anya már el is ment a Krisztiékhez takarítani, mi pedig apával játszottunk egy kicsit, és mi is elmentünk, csak mi a Klári mamához, újpestre, ahol rajzoltam és a hat-héttel játszottam, de ami  a legklasszabb volt, az az, hogy segíthettem az ebéd elkészítésében: gombócokat raktam a tálcára a lisztbe és még nudlit is segítettem hengergetni és a tészta tisztára olyan volt mint a gyurma. Tök jó! Persze jó sokat ettem, ha már ilyen szuper finom volt az ebéd: a levesből is ettem sokat és egy sárgabarackos gombóc után a mákos nudliból még repetáztam is! Ebéd után épp játszottunk a nagyszobában, amikor durr! a kávéfőző nagyot dörrent! Mind kirohantunk a konyhába, de szerencsére csak a tetejében romlott el valami - még én is megnézhettem.  Kicsit még játszottunk a nagy ijedtség után, aztán mi apával hazaindultunk és otthon mentem is rögtön az ágyikómba és aludtam egy jóízűt. Amikor felébredtem, már anya is itthon volt. Apa adott finom uzsonnát (banános danon pudingot) és lementünk hármasban a játszótérre, ahol most jó sokan voltak és szerencsére a Dominikáék is ott voltak, úgyhogy volt kivel játszani. Megcsúszdáztattuk a hat-heteket és már nagyon ügyesen fel tudok mászni a szúszda hátulján. Sajnos el is zakóztam a nagy rohanásban és mind a két térdem kicsit bibis lett, úgyhogy fel is mentünk és mentem is rögtön zuhanyozni és mire kijöttem, már majdnem meg is gyógyult a két térdem! Lefekvés előtt még apa játszott velem, aztán kisírtam még egy fél órácska játékot, de aztán már akárhogy próbálkoztam, menni kellett aludni...

815.nap

Ma nagyon érdekes volt délelőttöm: reggeli utánátmentünk a Mamáért, és onnan villamossal mentünk el vásárolni! Nagyon érdekes volt villamosozni: nagy, sárga és izgis és ügyesen fogtam anya kezét és beültem a Mama ölébe is. A közértben a kocsiban üldögéltem és kaptam csokitojást is. Vissza is villamossal mentünk (tök jó!), és a Mamánál ebédeltünk, de nem ott aludtam, merthazamentünk és jött velünk a Mama is, mert anyával valamit néztek a számítógépen, én meg addig játszottam, aztán amikor a Mama hazament, én mentem aludni. Amikor felébredtem, már apa is hazaért, és adott egy fincsi lekváros fánkot uzsira, aztán előbb átmentünk a Mamáért és vele együtt átsétáltunk a Dédiékhez, felköszönteni az Anit. Ott volt persze a Dédi is és épp ott voltak a Krisztiék is, így sokat tudtam játszani a Botival az autókkal, amit kiváncsian figyelt Anna baba is! Aztán Anna nyűgösködni kezdett, így mindenki hazaindult - mi is a Mamával. Otthon pedig egy kis játék után vacsoráztam túrós tésztát (és apa rakott palacsintájának a felét is elkértem) és mentem fürdeni. Ma is rajzolni volt kedvem és sok-sok számot rajzoltam, és egy nagy rétet egy virággal. Apának nagyon tetszett! Lefekvés előtt még anya mesélt nekem sok könyvet, de aztán már nem tudtam több könyvet elmeséltetn, így mentem aludni.

814.nap

Ma korábban keltem, apa épp indult dolgozni. Persze rögtön kiabáltam anyának, hogy reggelizzünk, de persze előbb összeszedtem a  hat-heteket. Utána rajzoltunk, színeztünk és olyat játszottunk, hogy a Tolo-babámnak szülinapi zsúrt rendeztünk és eljöttek vendégségbe a többi babák. Utána átmentünk  a Mamához és ebédelt anya, közben átjött a Dédi és a Krisztiék is és ebédeltem kicsit, aztán mentem aludni és megint a nagy ágy jutott nekem, de azt annyira nem szeretem, mert még túl nagy az nekem... Nagy  nehezen elaludtam és ébredés után uzsonnáztunk, és elmentünk egy másik játszótérre a Botival és Annával és csúszdáztak a hat-hete. Amikor a Krisztiék hazamentek, visszasétáltunk a mi játszóterünkre, ahova jött  a Dominika is és játszottam vele is csúszdásat, meg persze építettünk tornyot meg ilyenek. Amikor felértünk, apa épp szerelt a hálóban egy új tévét, és épp híradó jött úgyhogy csendben kellett játszani, de azért apa kirakósozott velem. Utána még rajzoltunk és vagdostunk is és mentem fürdeni, és megnéztük a vihart, mert épp elkezdett nagyon esni meg villámlani, de mire mentem aludni, már lecsendesedett a vihar.

813.nap

Hú, ma délelőtt nagyon klassz helyre mentünk! Az úgy kezdődött, hogy reggelizés után színeztünk kicsit, aztán öltöztünk és a ház előtt már itt voltak a Krisztiék kocsival. Beültünk és hipp-hopp odaértünk egy nagy áruházhoz, és mivel nagyon hamar odaértünk, még beülhettünk egy csomó játékba a Botival és utána bementünk a Tropicarium nevű helyre, csak irtó sokat kellett sorba állni előtte és irtóra elfáradtam mire beértünk... Odabenn pedig rengeteg halacska volt és volt nagy cápa is és krokodilok is és ráják is! Az Anna babának is nagyon tetszett a sok szép színes halacska. Szerencsére hazafelé is gyorsak voltunk és a Mamánál ettem pár falatot ebédre, és még kicsit játszottunk a Botival, csak sajnos ők mentek el, én pedig mentem aludni, aztán amikor felébredtem,lemásztam az ágyból és kimentem a szobából és mondtam a Mamának, hogy "kukucs!". Mindenki jót nevetett, és közben a Boti is visszajött, úgyhogy vele együtt mentünk le a játszótérre. A Botiért később jöttek a Krisztiék,és nem sokkal később apa pedig odajött hozzánk a játszótérre, és picit vele is játszottam, aztán felmentünk a Mamáért és a Somáért, akik hazakisértek minket. Otthon apával játszottam és színeztünk is, és pár percre felugrott a Csaba is, akinek megmutattam a matricás hat-hetet, mert ő még nem is látta. Utána vacsoráztam és még fürdés után is kértem egy kis lekváros kenyeret, mert apa is azt evett, aztán anya még mesélt és játszott velem kicsit, de már későre jár, úgyhogy menni kell sajnos aludni...

812.nap

Ma délelőtt elmentünk a Kati Mamával együtt a piacra. Kicsit csepergett az eső, de sebaj, mert gumicsizmában és esőkabátban voltam! A Mamához később átjött a Dédi is, mert rég láttuk egymást, aztán ebéd után mentem sziesztázni. Ébredés és uzsonna után lementünk anyával a 'festékes' játszótérre. Épp a Dominikával és a hat-héttel játszottunk, amikor apa is megérkezett a játszótérre. Ma olyan bolond szél fújt, hogy folyton eldöntötte a várat amit a hat-hétből építettünk, sőt néha  a szemünkbe is fújta a homokot... Később lejött a Mama is a Somával sétálni és elkísértek minket haza. Otthon alighogy elkezdtünk játszani, amikor csengettek és a Zoli és a Boti volt az! Juhhé! Amíg a Zoli és apa beszélgettek, meg szereltek, én legalább tudtam a Botival játszani. Miután ők elmentek, apával ettem egy kis pizzát kecsöppel, és mentem fürdeni.

811.nap

Ma már sajnos nem volt szabin apa, reggel elment dolgozni...Mi pedig telefonokra ébredtünk, előbb a Mama, aztán a Kriszti telefonált, hogy van-e kedvünk átmenni hozzájuk.Hát hogyne lett volna! Felöltöztünk hát reggeli után és átsétáltunk és szerencsére a vihar előtt még épp átértünk és lent a ház előtt találkoztunk velük, mert ők is lent voltak sétálni. Odafent pedig a Botival irtó jókat játszottunk, még csúszdázhattam is a Boti ágyából. Olyan jókat hancúroztunk, hogy még a matricás hat-hétről is megfeledkeztem, pedig átvittem azt is! Ebédelni visszamentünk a Kati mamához és felkísértem anyát a padlásra, de nagy volt a por és tüsszögtem, úgyhogy visszamentünk ebédelni, aztán mentem aludni, de nem sokat aludtam, utána pedig hazasétáltunk, és otthon anyával nagyon szép virágokat és holdakat és galambokat ragasztottunk füzetbe. Épp befejeztük a ragasztást, amikor megérkezett apa és pont meg tudtuk mutatni neki milyen szépet csináltunk. Estig főleg apát fárasztottam és a hat-hetekkel, meg a trambulinnal játszottunk, és persze vacsoráztam is, de nem valami sokat. Fürdésnél rajzoltam egy csomó számot a kád oldalára és talán még tovább is rajzolhattam volna, ha nem kezdem a szivaccsal kipancsolni a vizet a kádból...