Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

813.nap

Hú, ma délelőtt nagyon klassz helyre mentünk! Az úgy kezdődött, hogy reggelizés után színeztünk kicsit, aztán öltöztünk és a ház előtt már itt voltak a Krisztiék kocsival. Beültünk és hipp-hopp odaértünk egy nagy áruházhoz, és mivel nagyon hamar odaértünk, még beülhettünk egy csomó játékba a Botival és utána bementünk a Tropicarium nevű helyre, csak irtó sokat kellett sorba állni előtte és irtóra elfáradtam mire beértünk... Odabenn pedig rengeteg halacska volt és volt nagy cápa is és krokodilok is és ráják is! Az Anna babának is nagyon tetszett a sok szép színes halacska. Szerencsére hazafelé is gyorsak voltunk és a Mamánál ettem pár falatot ebédre, és még kicsit játszottunk a Botival, csak sajnos ők mentek el, én pedig mentem aludni, aztán amikor felébredtem,lemásztam az ágyból és kimentem a szobából és mondtam a Mamának, hogy "kukucs!". Mindenki jót nevetett, és közben a Boti is visszajött, úgyhogy vele együtt mentünk le a játszótérre. A Botiért később jöttek a Krisztiék,és nem sokkal később apa pedig odajött hozzánk a játszótérre, és picit vele is játszottam, aztán felmentünk a Mamáért és a Somáért, akik hazakisértek minket. Otthon apával játszottam és színeztünk is, és pár percre felugrott a Csaba is, akinek megmutattam a matricás hat-hetet, mert ő még nem is látta. Utána vacsoráztam és még fürdés után is kértem egy kis lekváros kenyeret, mert apa is azt evett, aztán anya még mesélt és játszott velem kicsit, de már későre jár, úgyhogy menni kell sajnos aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr215155083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása