Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

817.nap

Ma nagyon mozgalmas napom volt! Reggeli után épp csak egy picit játszottunk, és már öltöztünk is nagyon szép ruhába mindhárman, és átmentünk a Krisztiékhez, ahol szintén mindenki nagyon szép ruhába volt felöltözve. Itt se maradtunk csak egy ici-picit, és már mentünk is tovább, méghozzá a templomhoz. Itt még megvártuk a többieket - a Dédiéket, az Etit, a Gáborékat például - és bementünk a templomba, ahol egy fiatal pap bácsi megkeresztelte az Anna babát, akit anya tartott a vizes kancsó alá, de Anna egyáltalán nem bánta ezt, legalábbis úgy tűnt nekem... csúúúúszda!Szerencsére gyorsabb volt a szertartás, mint az Orsiék esküvője, úgyhogy lehetett kint szaladgálni kicsit a hidacskánál. Innen visszamentünk a Krisztiékhez, ahol irtó sokat lehetett játszani végre! Sőt, volt fincsi pogácsa is, amiből annyit ettem, amennyit csak akartam, és még torta is volt kicsit később, amin a Boti fújta el a négy gyertyát. Sajnos pár óra játék után az Esztiék és az Alíz babáék is hazaindultak és nekünk is menni kellett, de addig nagyon jót csúszdáztunk, meg kirakósoztunk meg rohangáltunk! Előbb hazavittük Kati mamát, aztán otthon átöltöztünk és én mentem is egy jó nagyot aludni. csoportkép az ünnepeltekkelÉbredés után ebédeltünk: ettem egy tányér fincsi mákos nudlit :) és utána előbb elmentünk vásárolni (apa vett nekem csokitojást és actimelt is!), aztán otthon anyáé elrámoltak és lementünk gumicsizmában pocsolya-vadászatra, ugyanis délután esett az eső és most belesétálhattam az összes megmaradt pocsolyába! Juhhé! Amikor felmentünk, előbb fürdeni kellett, mert közben anya csinált hot-dogot, amit persze be is nyomtam sok kecsöppel, és a csokitojásomat ismegkaptam még ráadásképp utána. Aztán már csak egy kicsit játszhattam, mert későre járt és menni kellett aludni.....

Milán

ui.:
apa azt üzeni, hogy az elkészült képeket meg lehet nézni ITT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr185155087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása