Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

815.nap

Ma nagyon érdekes volt délelőttöm: reggeli utánátmentünk a Mamáért, és onnan villamossal mentünk el vásárolni! Nagyon érdekes volt villamosozni: nagy, sárga és izgis és ügyesen fogtam anya kezét és beültem a Mama ölébe is. A közértben a kocsiban üldögéltem és kaptam csokitojást is. Vissza is villamossal mentünk (tök jó!), és a Mamánál ebédeltünk, de nem ott aludtam, merthazamentünk és jött velünk a Mama is, mert anyával valamit néztek a számítógépen, én meg addig játszottam, aztán amikor a Mama hazament, én mentem aludni. Amikor felébredtem, már apa is hazaért, és adott egy fincsi lekváros fánkot uzsira, aztán előbb átmentünk a Mamáért és vele együtt átsétáltunk a Dédiékhez, felköszönteni az Anit. Ott volt persze a Dédi is és épp ott voltak a Krisztiék is, így sokat tudtam játszani a Botival az autókkal, amit kiváncsian figyelt Anna baba is! Aztán Anna nyűgösködni kezdett, így mindenki hazaindult - mi is a Mamával. Otthon pedig egy kis játék után vacsoráztam túrós tésztát (és apa rakott palacsintájának a felét is elkértem) és mentem fürdeni. Ma is rajzolni volt kedvem és sok-sok számot rajzoltam, és egy nagy rétet egy virággal. Apának nagyon tetszett! Lefekvés előtt még anya mesélt nekem sok könyvet, de aztán már nem tudtam több könyvet elmeséltetn, így mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr195155085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása