761.nap

Ma jó sokáig aludtam, mert ugye tegnap sokáig fent voltam... Apa adott reggelit és játszott velem, mert közben anya elment vásárolni (kérdezte, hogy mit vegyen nekem, de most nem fát kértem, hanem csokitojást) és amikor telefonált, elmentünk elé kocsival, és otthon már csak elrakták anyáék a cuccokat és már indultunk is a Klári mamához, ahol adtunk-kaptunk ajándékokat, mert neki szülinapja volt, nekünk anyával meg névnapunk. Én kaptam világítós labdát, és számos pólót, és ebédeltünk, de ma nagyon keveset ettem, mert nem voltam éhes. Ebéd után apa kicserélte a csillárt egy szép újra és közben megjött a Peti és ő is adott ajándékot, egy klassz úszógatyát és egy pólót, meg csokit (amit le is teszteltem rögtön); aztán Julika néni is átjött és tőle is kaptam egy számos pólót. Közben labdáztam is és ettem egy kis tortát tejszínhabbal, és ittam szívószállal üdítőt. Indulás előtt bekakiltam (pontosabban befostam, de annyira, hogy le kellett zuhanyozni és a ruhám is ment a mosásba...) és az autóban elaludtam, de otthon már nem volt kedvem aludni, így végül apa "megszánt" és kivett az ágyból, és még uzsonnát is csinált nekem, olyat mint reggel szokott, mert azt kértem tőle és azt meg is ettem az egész tányérral, aztán még bábozott nekem apa és mentünk anyáék elé. Miután hazavittük a Csillát, otthon a híradó után mentem is már fürdeni és egy pici levest ettem vacsorára, és kikönyörögtem a csokitojást magamnak... Viszont anya banánját és a tojásból a játékot is földhöz vágtam, amiért megharagudtak anyáék, így sajnos a mese ma elmaradt...

760.nap

még ezt a bálnát is kipróbálhattam! irtó klassz!Tyű, ma mozgalmas napom volt!
Reggeli után ici picit játszottam és már indultunk is az usziba. Ma apa jött be velem és tornázni még csak-csak volt kedvem, de merülni abszolúte nem... viszont a végén a játék klassz volt és a zuhanyozás pláne szuper. Hazafelé bementünk ebédért a közértbe és otthon anyáék elkezdtek sütni-főzni, én viszont butaságot csináltam: a konyhapultról magamra rántottam anya ebédjét illetve a félkész lecsóját. Még szerencse, hogy hideg volt, viszont a ruhám, a padló, a szekrény és a mosógép egyenletesen lecsós lett. Ajaj! Apa nem igazán örült a "megmozdulásomnak"... Gyorsan átöltöztetett és bezavart a szobába játszani, amíg feltakarított, utána azért kaptam finom ebédet: apa adott egy nagy szeletet a sonkás pizzájából, amit be is pusziltam, mert én is szeretem a pizzát, nemcsak apa... Közben anya elment segíteni a Krisztiéknek takarítani, én meg istenesen bekakiltam még szieszta előtt... Ébredés után ettem egy kis uzsonnát és már indultunk is a Csabáért és a Csilláért, akikkel együtt kimentünk a Városligetbe, ahol kis vidámpark volt épp. Ettünk palacsintát és a fűben játszhattam a hat-héttel - amit természetesen vittem magammal. A kocsihoz visszafelé sétálva kértem apát, hogy hadd pecázzak és olyan ügyes voltam, hogy megint kifogtam egy sárga halacskát, amiért választhattam ajándékot és én megint labdát kértem, méghozzá egy zöld similabdát, ami még olyat is tud, hogy ha megütögetik, akkor belül villog! És erre én jöttem rá a nagy áruház parkolójában, ahova innen mentünk. Ugye milyen leleményes vagyok?! Itt a nagy plázában apa és a Csaba elmentek moziba, én pedig a "lányokkal" vásárolni mentem, és én is kaptam ezt-azt: csokis péksütit (apának is vetettem egy sütit!) és a Csillától egy cápás pólót, sőt anyától még egy focis övet is. Közben viszont hasmenésem volt ami irtó büdi volt, úgyhogy anya gyorsan keresett egy pelenkázó szobát, ami nagyon érdekes hely volt és közben apáék is előkerültek, úgyhogy indultunk is haza, csak előbb még szerencsére megálltunk fagyit venni és én is kaptam tölcsért és fagyit anyáéból. Miután hazavittük a Csilláékat, otthon rögtön mentem is fürdeni, majd ettem még a csokis péksüti maradékából és mentem is aludni, mert már nagyon későre járt...

759.nap

Ma reggeli után nem sokkal elindultunk a gyerekházba és útközben anya gyűjtögetett szép faágakat. A gyerekházban átöltöztünk és bementünk a Juli nénihez játszani és énekelni és festettünk egy naaaaagy katicát és pöttyöket is festettünk rá. Az asztalnál festettünk kicsi katicákat is és utána akis játszótéren játszottunk kavicsokkal, botokkal és persze a hat-héttel is :) Játék után elmentünk az ebédért és a Somát is megsétáltattuk, aztán ettünk és mentem ebédelni. Amikor felébredtem, már ott volt az Eti és kaptam tőle egy klassz nagy puzzle-t fából és már ki is tudom ám rakni! Főleg, hogy anya rárajzolta a számokat a darabkákra és a lapjára is, így duplán klassz, mert számok is vannak ugyebár bevonva a játékba... Kicsit később lementünk a ház elé játszani megint a homokozóban a kavicsokkal-botokkal és apa is odajött játszani velünk (jól meg is dobáltam homokkal...). Jó sokáig homokozhattam szerencsére, de végül apa meggyőzött, hogy vigyük haza a "hat-hetet" megmosni és megtörölgetni, mert nagyon koszos lett. Így is tettünk: együtt jó alaposan megmostuk, lecsepegtettük és megtörölgettük mindet, és utána megmutattam apának az új puzzle-mat milyen ügyesen ki tudom rakni. A vacsoránál ügyeltem, hogy ne köpködjem ki az ételt, mert arra apa haragszik, és utána mentem fürdeni, fürdés után pedig nem sokkal aludni...

758.nap

Ma reggeli után rögtön telefonált a Kriszti, hogy menjünk eléjük a villamos megállóhoz. Innen együtt visszamentünk a Mamához és miután anya hazaért az ebéddel, együtt elmentünk a Botiért az oviba és felmehettem a csoportba is a Krisztivel, de közben büntibe voltam (nem hozhattam a hat-hetet) mert bántottam kicsit Anna babát... Ebédelni visszamentünk a Mamához és ma csak kicsit ettem, de utána mentünk is aludni és amikor felébredtem és meguzsonnáztunk, már jött is apa értünk és együtt elmentünk egy áruházba, ahol anyának ruhákat vett apa, mert ma anyának volt névnapja (de én is kaptam azért egy klassz övet). Amikor hazajöttünk, játszottunk apával és egyszercsak csengettek és átjöttek a Csilláék, akik hoztak nekem és anyának névnapi ajándékokat. Én egy újfajta karikatornyot és egy vastag kifestő könyvet kaptam. Vacsorára megint nem túl sokat ettem és még ki is köpdöstem a  végén, amire apa nagyon mérges lett és nem akarta megengedni, hogy vigyem fürdeni a kis hat-hetet! Ajaj! Még szerencse, hogy miután megígértem, hogy szebben fogok enni, mégiscsak odaadta a poharakat játszani... Viszont utána már nem sokat nyúzhattam a többi hat-hetet, mert későre járt és menni kellett aludni...

757.nap

Ma korán keltünk, épp indult apa is, aki elvitte a Kati Mamát gyógytornára, mi pedig reggeli után elmentünk közértbe, onnan pedig a Bori tornára, ahol volt sok ismerős barátom, például a Kamilla, a Hanga, a Balázs, az Ádám és még sokan. A torna után pedig készítettünk fát papíron ragasztóval, amit én szórhattam homokkal le. Innen hazafelé beugrottunk az ebédért és a Somát is megsétáltattuk és a Dédivel is találkoztunk és mivel nagyon ügyesen ebédeltem, a Mama adott a puszedlijéből is, aztán mentem aludni. Ébredés után picit uzsonnáztam és a Mamával játszottunk amíg elindultunk anyáék elé és egy nagyot sétáltunk velük, aztán mentünk fel, mert apa már várt minket otthon, és játszott velem, még a nagy piros csőhengert is kinyitotta. Fürdés után vacsoráztam, de utána rögtön a vizes "hat-héttel" akartam volna játszani, csakhogy anya épp fürdött és nem tudott velem foglalkozni, én meg teljesen kétségbe estem, és csak akkor nyugodtam le, amikor apa szépen egyesével eltörölgette az összes poharat...

756.nap

Reggeli után telefonált a Mama, hogy menjünk át, és a Krisztivel és Botival együtt az Eti kocsijába ültünk és elmentünk az Europarkba cipőket nézegetni, és megnéztünk pár szandált, de nem voltak jók (a Boti szerencsésebb volt, ő kapott egy labdás papucsot), de amíg anyáék keresgéltek, addig mi a Botival rajzfilmeket néztünk - azért így jóval kellemesebb a vásárlás! Innen átmentünk a Centrumba, és ott végül talált anya egy szép kék szandált ami jó is volt rám. Innen pedig a Mamához mentünk vissza, ahol már várt minket a Dédi, mi pedig játszottunk egy jót a Botival. Ebédet nem nagyon akartam enni, csak levest és egy csokitijást, aztán mentünk aludni. Uzsonnát se kértem igazán, így aztán hazamentünk és otthon játszottunk és tévéztünk anyával. Később, amikor apa telefonált, ismét gumicsizmába és vízálló ruhába öltöztem, és előbb elvittük anyát a Centrumhoz, ahol leparkoltunk, és ő ment tanulni, mi pedig áruházba eperért  - én közben az összes pocsolyába beleugráltam :) Sajnos se itt, se a piacon nem kaptunk epret, de sebaj, egy másik közértbe is bementünk és ott az utolsó két doboz epret megvettük - és ismét kipróbáltam pár pocsolyát... Otthon a számos kirakóssal játszottunk a fürdésig - közben anya is hazaért - és a vacsora közben is folytattam a kirakósat, aztán még anyával egy kicsit játszottunk lefekvés előtt a fatortával is.

755.nap - a névnapom

fatorta!Ma nagyon korán keltem, ami nem is volt baj, mert így legalább nem kellett rohanni annyira a reggeli után a Márta nénihez, ahol segítettünk pakolászni és közben mások is megérkeztek és segítettem a Rebekával együtt a szőnyeget kigörgetni. Sokat énekeltünk de én folyton arra gondoltam, hogy a "hat-hét" lent vár a babakocsiban... Innen a Mamához mentünk és a Dédivel is találkoztunk miközben az ebédért is elsétáltunk. Közben közértbe is bementünk és én megpróbáltam elszökni de sikertelenül, mert anya utolért és leszidott. Ebédre finom tejbegríz volt és alvás. Amikor felébredtem, elmeséltem milyen irtó vicceset álmodtam és még én is jót nevettem rajta, utána még egy adagot ettem a tejbegrízből fahéjjas cukorral uzsonnára, aztán a Mamával játszottam, mert anya elment a Diával, viszont apa jött értem, és a Mamával és a Somával elsétáltunk anyáék elé, csak közben kicsit csepergett az eső. Mi anyával és apával hazasétáltunk és a Mama pedig a Diával. számos könyv!Otthon pedig anyáék adtak vacsorát és a végén apa adott egy kinder tojást! Juhhé! Nagyon finom volt ám! És utána képzeljétek, egy haaaaataaaalmas zacskónyi ajándékot kaptam tőlük! Csupa klassz játékot: fa tortát, könyveket (egy számos kisvakondosat is!), pázzlékat, memória kártyákat, krumplifej urat és asszonyságot, és ruhákat is. Egy csomót játszottunk a fürdésig és amikor kijöttem, még tüzijáték is volt az ablakunk előtt! Először kicsit megijedtem, de nagyon szép volt: piros és lila tüzijátékok felváltva, de zöld nem volt, pedig azt is vártam, hogy lesz-e... Lefekvés előtt még apa adott egy kis tejberizst sok kakaóval, ami így is igen fincsi volt, de már nagyon késő volt, és hiába van névnapom, menni kellett aludni.