Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

761.nap

Ma jó sokáig aludtam, mert ugye tegnap sokáig fent voltam... Apa adott reggelit és játszott velem, mert közben anya elment vásárolni (kérdezte, hogy mit vegyen nekem, de most nem fát kértem, hanem csokitojást) és amikor telefonált, elmentünk elé kocsival, és otthon már csak elrakták anyáék a cuccokat és már indultunk is a Klári mamához, ahol adtunk-kaptunk ajándékokat, mert neki szülinapja volt, nekünk anyával meg névnapunk. Én kaptam világítós labdát, és számos pólót, és ebédeltünk, de ma nagyon keveset ettem, mert nem voltam éhes. Ebéd után apa kicserélte a csillárt egy szép újra és közben megjött a Peti és ő is adott ajándékot, egy klassz úszógatyát és egy pólót, meg csokit (amit le is teszteltem rögtön); aztán Julika néni is átjött és tőle is kaptam egy számos pólót. Közben labdáztam is és ettem egy kis tortát tejszínhabbal, és ittam szívószállal üdítőt. Indulás előtt bekakiltam (pontosabban befostam, de annyira, hogy le kellett zuhanyozni és a ruhám is ment a mosásba...) és az autóban elaludtam, de otthon már nem volt kedvem aludni, így végül apa "megszánt" és kivett az ágyból, és még uzsonnát is csinált nekem, olyat mint reggel szokott, mert azt kértem tőle és azt meg is ettem az egész tányérral, aztán még bábozott nekem apa és mentünk anyáék elé. Miután hazavittük a Csillát, otthon a híradó után mentem is már fürdeni és egy pici levest ettem vacsorára, és kikönyörögtem a csokitojást magamnak... Viszont anya banánját és a tojásból a játékot is földhöz vágtam, amiért megharagudtak anyáék, így sajnos a mese ma elmaradt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr805155031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása