Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

759.nap

Ma reggeli után nem sokkal elindultunk a gyerekházba és útközben anya gyűjtögetett szép faágakat. A gyerekházban átöltöztünk és bementünk a Juli nénihez játszani és énekelni és festettünk egy naaaaagy katicát és pöttyöket is festettünk rá. Az asztalnál festettünk kicsi katicákat is és utána akis játszótéren játszottunk kavicsokkal, botokkal és persze a hat-héttel is :) Játék után elmentünk az ebédért és a Somát is megsétáltattuk, aztán ettünk és mentem ebédelni. Amikor felébredtem, már ott volt az Eti és kaptam tőle egy klassz nagy puzzle-t fából és már ki is tudom ám rakni! Főleg, hogy anya rárajzolta a számokat a darabkákra és a lapjára is, így duplán klassz, mert számok is vannak ugyebár bevonva a játékba... Kicsit később lementünk a ház elé játszani megint a homokozóban a kavicsokkal-botokkal és apa is odajött játszani velünk (jól meg is dobáltam homokkal...). Jó sokáig homokozhattam szerencsére, de végül apa meggyőzött, hogy vigyük haza a "hat-hetet" megmosni és megtörölgetni, mert nagyon koszos lett. Így is tettünk: együtt jó alaposan megmostuk, lecsepegtettük és megtörölgettük mindet, és utána megmutattam apának az új puzzle-mat milyen ügyesen ki tudom rakni. A vacsoránál ügyeltem, hogy ne köpködjem ki az ételt, mert arra apa haragszik, és utána mentem fürdeni, fürdés után pedig nem sokkal aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr25155029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása