Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

755.nap - a névnapom

fatorta!Ma nagyon korán keltem, ami nem is volt baj, mert így legalább nem kellett rohanni annyira a reggeli után a Márta nénihez, ahol segítettünk pakolászni és közben mások is megérkeztek és segítettem a Rebekával együtt a szőnyeget kigörgetni. Sokat énekeltünk de én folyton arra gondoltam, hogy a "hat-hét" lent vár a babakocsiban... Innen a Mamához mentünk és a Dédivel is találkoztunk miközben az ebédért is elsétáltunk. Közben közértbe is bementünk és én megpróbáltam elszökni de sikertelenül, mert anya utolért és leszidott. Ebédre finom tejbegríz volt és alvás. Amikor felébredtem, elmeséltem milyen irtó vicceset álmodtam és még én is jót nevettem rajta, utána még egy adagot ettem a tejbegrízből fahéjjas cukorral uzsonnára, aztán a Mamával játszottam, mert anya elment a Diával, viszont apa jött értem, és a Mamával és a Somával elsétáltunk anyáék elé, csak közben kicsit csepergett az eső. Mi anyával és apával hazasétáltunk és a Mama pedig a Diával. számos könyv!Otthon pedig anyáék adtak vacsorát és a végén apa adott egy kinder tojást! Juhhé! Nagyon finom volt ám! És utána képzeljétek, egy haaaaataaaalmas zacskónyi ajándékot kaptam tőlük! Csupa klassz játékot: fa tortát, könyveket (egy számos kisvakondosat is!), pázzlékat, memória kártyákat, krumplifej urat és asszonyságot, és ruhákat is. Egy csomót játszottunk a fürdésig és amikor kijöttem, még tüzijáték is volt az ablakunk előtt! Először kicsit megijedtem, de nagyon szép volt: piros és lila tüzijátékok felváltva, de zöld nem volt, pedig azt is vártam, hogy lesz-e... Lefekvés előtt még apa adott egy kis tejberizst sok kakaóval, ami így is igen fincsi volt, de már nagyon késő volt, és hiába van névnapom, menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr505155024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása