756.nap

Reggeli után telefonált a Mama, hogy menjünk át, és a Krisztivel és Botival együtt az Eti kocsijába ültünk és elmentünk az Europarkba cipőket nézegetni, és megnéztünk pár szandált, de nem voltak jók (a Boti szerencsésebb volt, ő kapott egy labdás papucsot), de amíg anyáék keresgéltek, addig mi a Botival rajzfilmeket néztünk - azért így jóval kellemesebb a vásárlás! Innen átmentünk a Centrumba, és ott végül talált anya egy szép kék szandált ami jó is volt rám. Innen pedig a Mamához mentünk vissza, ahol már várt minket a Dédi, mi pedig játszottunk egy jót a Botival. Ebédet nem nagyon akartam enni, csak levest és egy csokitijást, aztán mentünk aludni. Uzsonnát se kértem igazán, így aztán hazamentünk és otthon játszottunk és tévéztünk anyával. Később, amikor apa telefonált, ismét gumicsizmába és vízálló ruhába öltöztem, és előbb elvittük anyát a Centrumhoz, ahol leparkoltunk, és ő ment tanulni, mi pedig áruházba eperért  - én közben az összes pocsolyába beleugráltam :) Sajnos se itt, se a piacon nem kaptunk epret, de sebaj, egy másik közértbe is bementünk és ott az utolsó két doboz epret megvettük - és ismét kipróbáltam pár pocsolyát... Otthon a számos kirakóssal játszottunk a fürdésig - közben anya is hazaért - és a vacsora közben is folytattam a kirakósat, aztán még anyával egy kicsit játszottunk lefekvés előtt a fatortával is.