Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

760.nap

még ezt a bálnát is kipróbálhattam! irtó klassz!Tyű, ma mozgalmas napom volt!
Reggeli után ici picit játszottam és már indultunk is az usziba. Ma apa jött be velem és tornázni még csak-csak volt kedvem, de merülni abszolúte nem... viszont a végén a játék klassz volt és a zuhanyozás pláne szuper. Hazafelé bementünk ebédért a közértbe és otthon anyáék elkezdtek sütni-főzni, én viszont butaságot csináltam: a konyhapultról magamra rántottam anya ebédjét illetve a félkész lecsóját. Még szerencse, hogy hideg volt, viszont a ruhám, a padló, a szekrény és a mosógép egyenletesen lecsós lett. Ajaj! Apa nem igazán örült a "megmozdulásomnak"... Gyorsan átöltöztetett és bezavart a szobába játszani, amíg feltakarított, utána azért kaptam finom ebédet: apa adott egy nagy szeletet a sonkás pizzájából, amit be is pusziltam, mert én is szeretem a pizzát, nemcsak apa... Közben anya elment segíteni a Krisztiéknek takarítani, én meg istenesen bekakiltam még szieszta előtt... Ébredés után ettem egy kis uzsonnát és már indultunk is a Csabáért és a Csilláért, akikkel együtt kimentünk a Városligetbe, ahol kis vidámpark volt épp. Ettünk palacsintát és a fűben játszhattam a hat-héttel - amit természetesen vittem magammal. A kocsihoz visszafelé sétálva kértem apát, hogy hadd pecázzak és olyan ügyes voltam, hogy megint kifogtam egy sárga halacskát, amiért választhattam ajándékot és én megint labdát kértem, méghozzá egy zöld similabdát, ami még olyat is tud, hogy ha megütögetik, akkor belül villog! És erre én jöttem rá a nagy áruház parkolójában, ahova innen mentünk. Ugye milyen leleményes vagyok?! Itt a nagy plázában apa és a Csaba elmentek moziba, én pedig a "lányokkal" vásárolni mentem, és én is kaptam ezt-azt: csokis péksütit (apának is vetettem egy sütit!) és a Csillától egy cápás pólót, sőt anyától még egy focis övet is. Közben viszont hasmenésem volt ami irtó büdi volt, úgyhogy anya gyorsan keresett egy pelenkázó szobát, ami nagyon érdekes hely volt és közben apáék is előkerültek, úgyhogy indultunk is haza, csak előbb még szerencsére megálltunk fagyit venni és én is kaptam tölcsért és fagyit anyáéból. Miután hazavittük a Csilláékat, otthon rögtön mentem is fürdeni, majd ettem még a csokis péksüti maradékából és mentem is aludni, mert már nagyon későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr765155030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása