740.nap

elkészültek a kis gyurma-virágok!Ma is mozgalmas napunk volt: délelőtt anyával és apával együtt csináltunk négy szép kis virágot gyurmából, hurkapálcikából és papír virágszirmokból anyák napjára a nagyiknak és a Klári Mamához menet előbb felmentünk a Kati Mamához és adtunk neki egy szép kis virágot. Aztán útközben még megálltunk egy virágosnál és még választhattam a nagyiknak a sok-sok virág közül és az egyiket oda is adtuk a gyurma-virággal együtt pár perccel később a Nagyinak, aki nagyon örült neki. És képzeljétek, egy új kis cipő várt a Nagyinál ottani cipőcskének, ugyanis a kis kéket kinőttem: és ezen az újon vannak számok! Hohohó! 35! Ez van rajta, mondtam is rögtön: "hármas, ötös"... Ma sokat játszott velem a Nagyi "cicásat", ami klassz dolog... Ebéd után pedig a Nagyi behozott egy nagy epres-banános gyümölcstortát és én is kértem (még szép!) egy szeletet tejszínhabbal (még szép!) és nagyon fincsi volt. Hazafelé pedig elaludtam a kocsiban és otthon még aludtam jó sokat, úgyhogy amint felébredtem, apa máris leültetett enni (még szerencse, hogy rögtön a tortával próbálkozott, mert azt gyorsan eltüntettem) és már öltöztünk is és mentünk anyáék elé, aztán hazavittük a Csillát és mentünk a Dédiékhez, mert ő is kapott igazi virágot és gyurma-virágot is. Innen pedig visszamentünk még a Kati Mamához és még ő is kapott egy virágot, és nála is volt egy epres torta! Hát persze, hogy abból is ettünk! Ez egy ilyen klassz nap! Amikor pedig hazaértünk, még játszottam kicsit anyával a fürdés előtt és utána bemehettem a fürdőbe amíg ő zuhanyozott, hogy letörölgessem a poharakat...

739.nap

Reggel megígértem anyáéknak, hogy ma ügyes leszek az usziban és merülni is fogok, és így is lett: mindenki megdicsért, olyan ügyesen tornáztam és kétszer is merültem! A végén a játéknál még apa is bejöhetett, mert kevesen voltunk és így hármasban labdáztunk, ami nagyon klassz volt. Hazafelé megnéztük, ahogy bácsik és nénik kertészkednek a nagy parkban és közben ettem pár szem sós sütit, és még egy helikoptert is láttunk, ami nagyon gyorsan és alacsonyan szállt el felettünk. A Mamánál ebédeltünk, és előtte apa felpumpálta anya biciklijét és az ebéd után (nem ettem túl sokat) úgy mentünk haza, hogy anya közben bringázott, és mi apával mentünk fel és én mentem aludni, csak előbb még apa kivakart a kakiból ;) Videó! Egy ideig nem tudtam elaludni, de amikor anya is hazaért, akkor már el tudtam aludni... Ébredés után egy kis uzsonnát ettem, és anyáék közben leszedtek mindent az előszobaszekrény tetejéről és apa irtó hangosan fúrt 7 lyukat a falba és hiába szólítgattam anyát, őneki is segítenie kellett, ő meg a porszívóval próbált hangosabb lenni mint apa, de apa nyerte a 'hangversenyt'... aztán feljött a Tündi néni és előbb vele próbáltak apáék feltenni két szekrényt a másik kettő tetejére, de a második sehogyse sikerült, még az Ottóékkal se, úgyhogy az lent maradt a földön és végre játszott velem apa egész a fürdésig a poharakkal. Fürdés után ettem tésztát és pipihusit és kaptam egy nyuszi-csokit is utána, aztán anyával még megnéztünk pár könyvecskét, és mentem is aludni...

738.nap

nyomdázunk apával ...Ma sem ültünk otthon, hanem délelőtt elmentünk apával a "Klári mamához", ugyanis anya elment a Krisztiékkel valami versenyre, hogy vigyázzon az Anna babára. De előbb még kipróbáltam az egyik ajándékomat: egy nyomdakészletet. Érdekes játék, apró szépséghibája, hogy a papírra alig nyomdázik, a kezemre viszont annál inkább... szóval apa szerint én lettem 'feketekéz a kalózvezér' :) Lemosni lehetetlen volt, pedig apa mindenfélével dörzsölte, aztán feladta... Később mamánál aztán rajzoltam és könyvet néztem és megnéztük a tegnapi fotókat is a Peti tévéjén, és ebédeltem is jó sokat, mert finom karalábéleves volt és tészta pipihusival. Ebéd után hazaindultunk és otthon aludtam egy nagyot. Amikor felébredtem, apa adott finom uzsonnát: rizskoch-ot sok csokiöntettel és ő is uzsonnázott velem, amikor anya is betoppant. Délután játszottunk sokat, és estefelé lementünk sétálni a Mamával és a Somával. A motort is levittük (meg persze a poharakat!), de semmi kedvem nem volt motorozni, úgyhogy azt apa hazavitte (én meg a poharakkal a kezemben elestem a betonon és beütöttem a térdemet és fájt). Amikor felmentünk, anyáék megnézték a híradót, és utána mentem fürdeni, azután pedig még ettem levest és tésztát gombás husival meg egy kis gyümölcsöt is, aztán apa eltörölgette nekem a vödröket és így tudtam még kicsit 'cicásat' játszani anyával a lefekvés előtt...

737.nap

No, ma aztán mozgalmas napom volt! Reggel ma apa is itthon volt, pedig nincs is hétvége... Kaptam finom reggelit, és játszottunk kicsit, aztán öltöztünk és elmentünk egy nagyon izgis helyre, amit Bókay-kertnek hívnak és most nagy majálisozás folyt épp, ami abból áll, hogy sok-sok ember odamegy és mászkálnak és játszanak és esznek. Mi is ezt tettük, csak előbb megkerestük a Botiékat, akik épp egy hatalmas felfújt kakas légvárnál voltak. Én ugyan abba még nem mehettem be, mert kicsi vagyok, de a mellette lévő ugrálósba már igen, de ugrálni irtó nehéz ám! Örültem ha fel tudtam állni, mert mozog az egész és a többi gyerek pedig ugrál egyfolytában. Egy idő után feladtam és leültem inkább... Innen elsétáltunk egy hangosabb helyre, ahol a Boti kapott a Krisztitől egy vattacukor nevű irtó furcsa dolgot: úgy néz ki mint egy hatalmas színes szösz (amit tudjátok, hogy ki nem állhatok) de mégis finom az íze. A fene se érti ezt... Aztán a Zoli is előkerült Anna babával együtt és elsétáltunk egy körhintához, ahol a Botival és anyával beültünk egy kék autóba, ami tök gyorsan ment körbe-körbe és mi őrülten kormányoztunk és dudáltunk végig, meg integettünk a többieknek. Nagyon klassz volt! Hazafelé pedig apa vett egy új buborékfújót és kürtőskalácsot is, amit otthon ebéd után meg is kóstoltunk. Ebéd után pedig aludtam kicsit, és megint öltöztünk, és mentünk egy másik majálisra, csak most a Csillával és a Csabával. Itt nem ültünk fel semmire, mert ez csak egy kisebb réten volt, épp csak mászkáltunk kicsit. Viszont utána egy nagyon szép helyre mentünk, ahol csoda klassz volt a fű és volt sok szép virág is és ott volt a Duna is és voltak kacsák is, meg sokat mászkálhattunk és futkározhattam is. Sőt, még egy klassz játszóteret is találtunk, ahol jót homokozhattam! Itt sokáig voltunk és én irtóra elfáradtam, de még nem mentünk haza, hanem bementünk abba a szép cukrászdába, ahol a fatortámat is készítették és ettünk finom fagyikelyheket (és én pont ekkor bekakiltam, úgyhogy gyorsított eljárással elindultunk haza)... Otthon egyből mentem fürdeni és ma anya játszott velem  a kádban és  utána apa csinált zsemlét nekem ahogy kértem: sok sajttal és kecsöppel. Vacsora után még kicsit játszhattam apával, de már tényleg későre járt és irtó fáradt is voltam, úgyhogy mentem aludni...

736.nap

Ma reggel épp indult apa dolgozni, amikor ébredeztem. Reggeli után kiszórtam az egész zacskó zizit a szobában, úgyhogy mentem büntibe az ágyamba, amíg anya feltakarított, utána pedig elmentünk a Bori baba tornára és "volt ott sok-sok baba", és játszottunk olyat, hogy papírra rácsorgattunk festéket és egy dobozban egy golyóval szép vonalakat gurigattunk és egy másik lapra pedig kézzel festettünk. Sajnos egy butaságot is csináltam: a takarító néni kávéját kiborítottam és minden csupa barna kávés lett... Ajajaj! Hazafelé beugrottunk közértbe, és az utcán találkoztunk a Mamával, aki épp a Somával sétált, és amikor felmentünk, már ott volt a Boti, a Kriszti és Anna baba! Ebéd után pedig elmentünk sétálni és csúszdázhattunk a Botival a játszótéren! Az utcán találkoztunk még a naaaaagy Athos kutyával, aki nagyon aranyos, pedig igazán nagy kutyus... Amikor visszamentünk a Mamához, akkor mentünk aludni. Ébredés és uzsonna után játszottunk, amíg meg nem jött a Zoli a Botiékért és utána anya is visszaért, és nem sokkal később mi is hazasétáltunk. Otthon már várt minket apa és játszott velem cicásat és az új játékokkal is egész a fürdésig. Kisírtam (szó szerint) hogy az összes poharat bevigyem a kádba, és persze vacsora után mindet el kellett apának törölgetnie, hogy játszhassak újra velük a szobában... Ja, és megmutattuk apának a szép rajzokat.

735.nap

Ma is tovább aludtunk, mint apa, mert ő már rég elment, mikor felkeltünk. Épp reggeliztünk, amikor a Mama telefonált, hogy menjünk át hozzá és én ott maradtam, amíg anya elment az Anna babáért. Közben jött a Dédi is, és amikor megjött anya, akkor elmentünk az ebédért és ott hagytuk a Mamának a síró Annát... Mikor visszaértünk, Anna már aludt és én meg hisztiztem a poharaimért és erre felébredt Annácska és sírt megint... Ebédelni nem volt sok kedvem, a Botiért a Krisztivel elmenni annál inkább! Úgyhogy anyával együtt elmentünk érte és visszakisértük a Mamához, mi pedig mentünk haza és én mentem aludni. Ébredés után olyat játszottunk anyával, hogy két karikába szét kellett válogatni kicsi és nagy tárgyakat és ez nagyon jól megy már! Kicsit később megjött apa és elkezdtünk "cicásat" játszani (vagyis az egyikőnk elbújik és a másik eldugja a poharakat és meg kell keresni), és anya már ment is tanulni, mi pedig kicsit később elmentünk az Europarkba mozgólépcsőzni (meg apa beszélgetett egy bácsival) és elmentünk anyáért is. Mikor hazaértünk, mentem fürdeni és picit vacsoráztam, aztán még kicsit játszottunk anyával az új játékokkal és mentem aludni.

734.nap

Nos, ma reggel is kicsit később keltünk, majdnem elkéstünk a zenebölcsiből... Az útra vittem egy könyvet nézegetni és nagyon nagy forgalom volt, sokára tudtunk csak átmenni az úttesten. Aztán a zenebölcsiben sokan voltak, kicsik is nagyok is, és énekeltünk, meg játszottunk sokat. Innen a Mamához mentünk és az Anna baba már ott volt és anya leszaladt az ebédért, aztán ebédeltünk és elkísértem anyát aki elment a Botiért, és mire visszaértünk, a Mamánál ott volt a Noémi, így már négyen voltunk a Mamánál: két lány és két fiú: az Anna, a Noémi, a Boti és én! Amikor megjött a Kriszti, mi hazamentünk anyával és otthon aludtam. Apa keltett később, mert mentünk ma is usziba. Ma nagyon jól éreztem magam a vízben és még egyet merültem is (ami nem tetszett túlzottan, de ha muszáj, hát muszáj) és így egy nagyot játszhattam a végén! Hazafelé kicsit még sétáltam is, de eléggé elfáradtam és inkább a babakocsiba beültem. Otthon rögtön mentem is fürdeni egy kicsit, és vacsorára ettem egy nagy adag milánóit sok sajttal és kecsöppel, és utána  a torta utolsó darabkáját is megettük hármasban, és még játszottam apával is és anyával is a lefekvés előtt.