Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

740.nap

elkészültek a kis gyurma-virágok!Ma is mozgalmas napunk volt: délelőtt anyával és apával együtt csináltunk négy szép kis virágot gyurmából, hurkapálcikából és papír virágszirmokból anyák napjára a nagyiknak és a Klári Mamához menet előbb felmentünk a Kati Mamához és adtunk neki egy szép kis virágot. Aztán útközben még megálltunk egy virágosnál és még választhattam a nagyiknak a sok-sok virág közül és az egyiket oda is adtuk a gyurma-virággal együtt pár perccel később a Nagyinak, aki nagyon örült neki. És képzeljétek, egy új kis cipő várt a Nagyinál ottani cipőcskének, ugyanis a kis kéket kinőttem: és ezen az újon vannak számok! Hohohó! 35! Ez van rajta, mondtam is rögtön: "hármas, ötös"... Ma sokat játszott velem a Nagyi "cicásat", ami klassz dolog... Ebéd után pedig a Nagyi behozott egy nagy epres-banános gyümölcstortát és én is kértem (még szép!) egy szeletet tejszínhabbal (még szép!) és nagyon fincsi volt. Hazafelé pedig elaludtam a kocsiban és otthon még aludtam jó sokat, úgyhogy amint felébredtem, apa máris leültetett enni (még szerencse, hogy rögtön a tortával próbálkozott, mert azt gyorsan eltüntettem) és már öltöztünk is és mentünk anyáék elé, aztán hazavittük a Csillát és mentünk a Dédiékhez, mert ő is kapott igazi virágot és gyurma-virágot is. Innen pedig visszamentünk még a Kati Mamához és még ő is kapott egy virágot, és nála is volt egy epres torta! Hát persze, hogy abból is ettünk! Ez egy ilyen klassz nap! Amikor pedig hazaértünk, még játszottam kicsit anyával a fürdés előtt és utána bemehettem a fürdőbe amíg ő zuhanyozott, hogy letörölgessem a poharakat...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr525155008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása