Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

739.nap

Reggel megígértem anyáéknak, hogy ma ügyes leszek az usziban és merülni is fogok, és így is lett: mindenki megdicsért, olyan ügyesen tornáztam és kétszer is merültem! A végén a játéknál még apa is bejöhetett, mert kevesen voltunk és így hármasban labdáztunk, ami nagyon klassz volt. Hazafelé megnéztük, ahogy bácsik és nénik kertészkednek a nagy parkban és közben ettem pár szem sós sütit, és még egy helikoptert is láttunk, ami nagyon gyorsan és alacsonyan szállt el felettünk. A Mamánál ebédeltünk, és előtte apa felpumpálta anya biciklijét és az ebéd után (nem ettem túl sokat) úgy mentünk haza, hogy anya közben bringázott, és mi apával mentünk fel és én mentem aludni, csak előbb még apa kivakart a kakiból ;) Videó! Egy ideig nem tudtam elaludni, de amikor anya is hazaért, akkor már el tudtam aludni... Ébredés után egy kis uzsonnát ettem, és anyáék közben leszedtek mindent az előszobaszekrény tetejéről és apa irtó hangosan fúrt 7 lyukat a falba és hiába szólítgattam anyát, őneki is segítenie kellett, ő meg a porszívóval próbált hangosabb lenni mint apa, de apa nyerte a 'hangversenyt'... aztán feljött a Tündi néni és előbb vele próbáltak apáék feltenni két szekrényt a másik kettő tetejére, de a második sehogyse sikerült, még az Ottóékkal se, úgyhogy az lent maradt a földön és végre játszott velem apa egész a fürdésig a poharakkal. Fürdés után ettem tésztát és pipihusit és kaptam egy nyuszi-csokit is utána, aztán anyával még megnéztünk pár könyvecskét, és mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr965155007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása