Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

737.nap

No, ma aztán mozgalmas napom volt! Reggel ma apa is itthon volt, pedig nincs is hétvége... Kaptam finom reggelit, és játszottunk kicsit, aztán öltöztünk és elmentünk egy nagyon izgis helyre, amit Bókay-kertnek hívnak és most nagy majálisozás folyt épp, ami abból áll, hogy sok-sok ember odamegy és mászkálnak és játszanak és esznek. Mi is ezt tettük, csak előbb megkerestük a Botiékat, akik épp egy hatalmas felfújt kakas légvárnál voltak. Én ugyan abba még nem mehettem be, mert kicsi vagyok, de a mellette lévő ugrálósba már igen, de ugrálni irtó nehéz ám! Örültem ha fel tudtam állni, mert mozog az egész és a többi gyerek pedig ugrál egyfolytában. Egy idő után feladtam és leültem inkább... Innen elsétáltunk egy hangosabb helyre, ahol a Boti kapott a Krisztitől egy vattacukor nevű irtó furcsa dolgot: úgy néz ki mint egy hatalmas színes szösz (amit tudjátok, hogy ki nem állhatok) de mégis finom az íze. A fene se érti ezt... Aztán a Zoli is előkerült Anna babával együtt és elsétáltunk egy körhintához, ahol a Botival és anyával beültünk egy kék autóba, ami tök gyorsan ment körbe-körbe és mi őrülten kormányoztunk és dudáltunk végig, meg integettünk a többieknek. Nagyon klassz volt! Hazafelé pedig apa vett egy új buborékfújót és kürtőskalácsot is, amit otthon ebéd után meg is kóstoltunk. Ebéd után pedig aludtam kicsit, és megint öltöztünk, és mentünk egy másik majálisra, csak most a Csillával és a Csabával. Itt nem ültünk fel semmire, mert ez csak egy kisebb réten volt, épp csak mászkáltunk kicsit. Viszont utána egy nagyon szép helyre mentünk, ahol csoda klassz volt a fű és volt sok szép virág is és ott volt a Duna is és voltak kacsák is, meg sokat mászkálhattunk és futkározhattam is. Sőt, még egy klassz játszóteret is találtunk, ahol jót homokozhattam! Itt sokáig voltunk és én irtóra elfáradtam, de még nem mentünk haza, hanem bementünk abba a szép cukrászdába, ahol a fatortámat is készítették és ettünk finom fagyikelyheket (és én pont ekkor bekakiltam, úgyhogy gyorsított eljárással elindultunk haza)... Otthon egyből mentem fürdeni és ma anya játszott velem  a kádban és  utána apa csinált zsemlét nekem ahogy kértem: sok sajttal és kecsöppel. Vacsora után még kicsit játszhattam apával, de már tényleg későre járt és irtó fáradt is voltam, úgyhogy mentem aludni...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása