Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

735.nap

Ma is tovább aludtunk, mint apa, mert ő már rég elment, mikor felkeltünk. Épp reggeliztünk, amikor a Mama telefonált, hogy menjünk át hozzá és én ott maradtam, amíg anya elment az Anna babáért. Közben jött a Dédi is, és amikor megjött anya, akkor elmentünk az ebédért és ott hagytuk a Mamának a síró Annát... Mikor visszaértünk, Anna már aludt és én meg hisztiztem a poharaimért és erre felébredt Annácska és sírt megint... Ebédelni nem volt sok kedvem, a Botiért a Krisztivel elmenni annál inkább! Úgyhogy anyával együtt elmentünk érte és visszakisértük a Mamához, mi pedig mentünk haza és én mentem aludni. Ébredés után olyat játszottunk anyával, hogy két karikába szét kellett válogatni kicsi és nagy tárgyakat és ez nagyon jól megy már! Kicsit később megjött apa és elkezdtünk "cicásat" játszani (vagyis az egyikőnk elbújik és a másik eldugja a poharakat és meg kell keresni), és anya már ment is tanulni, mi pedig kicsit később elmentünk az Europarkba mozgólépcsőzni (meg apa beszélgetett egy bácsival) és elmentünk anyáért is. Mikor hazaértünk, mentem fürdeni és picit vacsoráztam, aztán még kicsit játszottunk anyával az új játékokkal és mentem aludni.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145155003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása