698.nap

az új bringám!Reggel apát fárasztottam, mert anya rámolt titokzatosan zacskókba, aztán öltöztünk és átmentünk a Zoli szüleinek házába, ahol ott volt az Anna baba, a Kriszti, a Boti és a Zoli. Itt nagyon érdekes dolog történt, ugyanis miután kijátszottam magam a rendőrmotorral és miután később felmentünk a Boti játékaival játszani, addig lent a nagyszobában a nyuszi eldugott nekünk játékokat és csokikat! buborékok!Mi pedig a Botival sorra megkerestük az elrejtett "kincseket" és én biztos-ami-biztos a megtalált csokitojást azonnal magamba is tömtem, aztán foglalkoztam a játékokkal: kaptam egy biciklit, könyvet, buborékfújót, és vödröt lapátokkal ! Hú de klassz! Ki is próbáltunk pár játékot a Botival, de sajnos nem maradtunk sokáig, mert mentünk a Nagyihoz ebédelni. A fincsi leves után jól összekentem magam a tejszínes pulykával, mert persze kézzel ettem a tésztát... Ebéd után még rajzoltam és építőkockáztam kicsit, aztán hazafelé menet elaludtam az autóban, és még otthon folytattam az ágyamban a sziesztát. Amikor felébredtem, apa rögtön felöltöztetett, mert mentünk le anyával sétálni és lent már várt minket a Mama és a Soma. Amikor újra hazaértünk, játszottunk még kicsit a fürdés és a vacsora előtt (ma nem ettem csak pár falatot), aztán utána is még az alvásig.

697.nap

Ma délelőtt voltunk usziban! Mivel anyáék elmagyarázták (többször is), hogy csak akkor lesz játék, ha ügyesen tornázok (és múltkor tényleg képesek voltak a játék előtt kivinni a medencéből!), így ma ügyes kisfiú voltam és csak akkor sírtam kicsit, amikor a merülésnél az orromba ment a víz ami irtó rossz érzés. Ez is azért volt, mert szót fogadtam és becsuktam a szám jó erősen (csak azt nem mondták, hogy az orromon meg ne vegyek a víz alatt levegőt...). Szóval lényeg a lényeg: a végén sokat labdázhattam, sőt a legvégén az összes labdát összeszedtük és kidobáltam apának. Az usziból a Mamához mentünk, ahol apával játszottam amíg a Mama sütött-főzött, és ebédre egy nagy tányér levest megettem meg egy kis palacsintát, aztán olyan álmos és fáradt lettem már, hogy mentem is aludni. Amikor felébredtem, hazamentünk anyával és ettünk uzsonnára még palacsintát és játszottunk egy csomót és még énekeltünk is, aztánlaza vagyok mí? megjött apa is, én pedig segítettem neki teregetni, és a híradó után kértem enni, úgyhogy anya csinált tojásrántottát és én meg is ettem egy adagot kecsöppel és uborkával, aztán mentem fürdeni. Aztán anya is ment én pedig az összes létező játékot bedobáltam neki a kádba, de valamiért ez anyának egyáltalán nem tetszett és nem akart velük játszani! Apa alig bírt megvígasztalni, de egy kis játékkal és bábozással azért sikerült :) Este pedig még könyveket néztünk és játszottunk anyával is és nagyon szépen rendet raktam a szobában, mielőtt mentem aludni.

696.nap

ubi... keserű...Hú, ma nagyon klassz volt a reggeli után: elmentünk a wekerlei gyerekházba. Előbb játszottam egy új játékkal, a "falánk vizilóval" és utána bementünk egy szobába, ahol volt már pár ismerős gyerek is és ott a Juli néni bábozott nekünk egy mesét egy nyusziról ami nagyon érdekes volt, és ami még klasszabb: gyurmáztunk is! Lehetett nyújtani, gyúrni, nyomkodni és csináltunk végül nyuszit és tojásokat gyurmából. Nagyon szépek lettek és haza is vihettük őket! Hazafelé menet a Mama is csatlakozott hozzánk és elmentünk az ebédért, és a Mamánál ebédeltünk, és ott voltak a Krisztiék is, de aztán mi a Botival addig rosszalkodtunk, hogy anyáék inkább letettek minket aludni... Nem aludtunk túl sokat, és utána játszottunk kitalálósat: a Kriszti a fülembe súgott utasításokat és én meg tudtam csinálni, anyának pedig ki kellett találni, hogy mit súgott a Kriszti ésnagyon ügyes voltam, pedig néha kettőt is kellett! És még állatokkal is játszottunk barkóbásat és abban is ügyes voltam. Amikor megjött a Mama, hozott új játékokat. A Zoli is megérkezett és mindenki öltözött és hazament - így mi is. Otthon már apa várt ránk, és megkereste nekem az elveszettnek hitt "hetes" poharat, és annak nagyon örültem, mert így megvan az összes! Aztán addig addig játszottunk, hogy este lett és mentem fürdeni (persze vittem az összes poharat!) és utána jó sokat vacsoráztam és még picit anya játszott velem és mesélt is nekem lefekvésnél.

695.nap

Amikor ma reggel felébredtem, és apa kilépett az ajtón, már szóltam is anyának, hogy éhes vagyok. Anya adott reggelit és segítettem neki teregetni, és állatosat játszottunk a nagyszobában és zenét is hallgattunk és lementünk a Mama elé és mivel szépen sétáltam, ezért nem kellett a babakocsiban zötykölődnöm. Együtt elmentünk az ebédért és fel is mentünk a Mamához, mert fújt az a buta szél és hideg volt. Ebédre mindenfélét ettem: paradicsom levest és a Mama sütött husit és abból is ettem.  Ebéd után megjött a Kriszti és Anna baba de a Boti ma sajnos nem... Amikor felébredtem, együtt uzsonnáztam Anna babával és mivel vele akart csak foglalkozni anya és velem nem, ezért kicsit féltékenykedtem (de azért meg is simizhetem óvatosan), de végül a Mama játszott velem, úgyhogy nem volt gond... Estefelé már nyűgösködtem, hogy menjünk már haza apához: és igazam volt, apa már várt ránk és játszott velem a fürdésig, sőt a kádban is játszhattam a poharaimmal (ezt nem tudom megunni!), aztán ettem egy fél szelet "pipi husit" (így ki is tudom ám már mondani!) rizzsel és apa még adott zizit utána, de aztán már későre járt (de egy picit még játszhattam a holnapi játékkal: a gombokkal), és mentem aludni.

694.nap

Ma reggel, ébredés után anya kivett és anya képes volt visszafeküdni! Na ne már! Én meg hogyan csináljam meg magamnak a reggelit? Na gyorsan felébresztettem anyát és kértem a reggelimet... Utána új játék volt: színezősdi. Anya is és én is üres ábrákat színeztünk ki szép színesre klassz vastag tollakkal. Én is nagyon sokat színeztem, bár tény, hogy anyának ez még jobban megy... Később pedig átmentünk a Mamához (előbb elsétáltunk az ebédért is), és már ott volt a Kriszti és Anna baba. Ebéd után megérkezett a Boti si a Zolival és még a Dédi is, de már álmos voltam, úgyhogy mentünk aludni. Ébredés után megint alkothattunk: kiszíneztünk és feldíszítettünk szép nagy papírtojásokat a Botival. Anya elment a Diáért és mi addig a Mamával játszottunk és amikor esteledett, lementünk anyáék elé és hazasétáltunk, de a cumim a Mamánál maradt (ajaj!) úgyhogy apa felvitt és anya visszaszaladt a cumiért. Estig apával játszottam és segítettem neki megjavítani néhány törött játékot, és még egy-egy képet kiszíneztünk anyával úgy mint reggel, aztán mentem fürdeni. Pancsi után ügyesen megvacsoráztam és még kicsit játszott velem anya a lefekvésig.

693.nap

Délelőtt, alighogy apa kilépett az ajtón, már szólítgattam is anyát, aki adott reggelit és utána bújócskáztunk és lementünk sétálni és találkoztunk a Mamával is. Együtt elmentünk az ebédért és picit lehettem a játszótéren is. A Mamánál ebédeltünk (grízes tészta volt lekvárral, úgyhogy abból sokat ettem) és utána egy jót aludtam, majd uzsonnáztam májkrémes kenyeret és utána anyával játszottunk és a puzzle-kból mindet ügyesen kiraktam, főleg az egyszerű formásokat. Kicsit rumlit is csináltam és anyával rendet raktunk mielőtt lementünk volna sétálni, de most is fújt a szél, úgyhogy nem sokat sétálgattunk, hanem hazamentünk. Otthon apa már várt minket és a fürdésig játszott velem, majd vacsoráztam (most is a tészta volt, úgyhogy jól ettem) és még picit játszottunk apával is és anyával is a nagyszobában a lefekvésig.

692.nap

Reggel apa ment dolgozni, és én is keltem, és gyorsan reggeliztünk, mert mentünk az énekre. Mielőtt elindultunk volna, poénból beledobtam a fogkefémet a vécébe, aminek anya nagyon nem örült... Amikor odaértünk az énekre, én kibújtam a babakocsiból és felrohantam a lépcsőn olyan gyorsan, hogy anya alig ért utol! Aztán segítettem a Márta néninek kigörgetni a szőnyeget és azon amikor megjötteka többiek, nagyon klasszul játszottunk és énekeltünk. Hazafelé még a Mamával is találkoztunk, de sajnos nagyon fújt a szél és nem mehettem be a játszótérre... Amikor felértünk a Mamához, akkor már ott volt az Anna baba és a Kriszti. Velük együtt elsétáltunk ebéd után a Botiért az óvodába és ott annyira örültem a Botinak, hogy a nénik azt hitték én a testvére vagyok és meg is dicsértek érte. A Mamához visszaérve minden gyerek ment aludni és naaaagyon nagyot aludtunk és alighogy felébredtünk, jött értünk apa és neki is örültem és megmutattam neki, hogy délben a Botinak hogyan örültem :) Aztán apa felöltöztetett és anyával hármasban elmentünk az Europarkba vásárolni. Adtunk egy kis egérutat anyának: mentem egy kőrt a Ferrárival és még háromszor mozgólépcsőztünk is fel-alá. Amikor pedig megtaláltuk anyát a közértben, beülhettem bevásárlókocsiba és választhattam magamnak reggelit és fogkefét is. Otthon anya kipecázta a pórul járt kis elefánis fogkefét és kidobta a kukába... meg is sirattam szegény fogkefét, de nem gondoltam volna, hogy ez lesz a vége... Este pedig választhattam sorrendet és ma is előbb fürdeni volt kedvem, és utána vacsorázni, ami után még anya játszott velem és énekelt nekem, és megnéztünk egy könyvet is, aztán mentem aludni.