Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

697.nap

Ma délelőtt voltunk usziban! Mivel anyáék elmagyarázták (többször is), hogy csak akkor lesz játék, ha ügyesen tornázok (és múltkor tényleg képesek voltak a játék előtt kivinni a medencéből!), így ma ügyes kisfiú voltam és csak akkor sírtam kicsit, amikor a merülésnél az orromba ment a víz ami irtó rossz érzés. Ez is azért volt, mert szót fogadtam és becsuktam a szám jó erősen (csak azt nem mondták, hogy az orromon meg ne vegyek a víz alatt levegőt...). Szóval lényeg a lényeg: a végén sokat labdázhattam, sőt a legvégén az összes labdát összeszedtük és kidobáltam apának. Az usziból a Mamához mentünk, ahol apával játszottam amíg a Mama sütött-főzött, és ebédre egy nagy tányér levest megettem meg egy kis palacsintát, aztán olyan álmos és fáradt lettem már, hogy mentem is aludni. Amikor felébredtem, hazamentünk anyával és ettünk uzsonnára még palacsintát és játszottunk egy csomót és még énekeltünk is, aztánlaza vagyok mí? megjött apa is, én pedig segítettem neki teregetni, és a híradó után kértem enni, úgyhogy anya csinált tojásrántottát és én meg is ettem egy adagot kecsöppel és uborkával, aztán mentem fürdeni. Aztán anya is ment én pedig az összes létező játékot bedobáltam neki a kádba, de valamiért ez anyának egyáltalán nem tetszett és nem akart velük játszani! Apa alig bírt megvígasztalni, de egy kis játékkal és bábozással azért sikerült :) Este pedig még könyveket néztünk és játszottunk anyával is és nagyon szépen rendet raktam a szobában, mielőtt mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr485154965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása