Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

695.nap

Amikor ma reggel felébredtem, és apa kilépett az ajtón, már szóltam is anyának, hogy éhes vagyok. Anya adott reggelit és segítettem neki teregetni, és állatosat játszottunk a nagyszobában és zenét is hallgattunk és lementünk a Mama elé és mivel szépen sétáltam, ezért nem kellett a babakocsiban zötykölődnöm. Együtt elmentünk az ebédért és fel is mentünk a Mamához, mert fújt az a buta szél és hideg volt. Ebédre mindenfélét ettem: paradicsom levest és a Mama sütött husit és abból is ettem.  Ebéd után megjött a Kriszti és Anna baba de a Boti ma sajnos nem... Amikor felébredtem, együtt uzsonnáztam Anna babával és mivel vele akart csak foglalkozni anya és velem nem, ezért kicsit féltékenykedtem (de azért meg is simizhetem óvatosan), de végül a Mama játszott velem, úgyhogy nem volt gond... Estefelé már nyűgösködtem, hogy menjünk már haza apához: és igazam volt, apa már várt ránk és játszott velem a fürdésig, sőt a kádban is játszhattam a poharaimmal (ezt nem tudom megunni!), aztán ettem egy fél szelet "pipi husit" (így ki is tudom ám már mondani!) rizzsel és apa még adott zizit utána, de aztán már későre járt (de egy picit még játszhattam a holnapi játékkal: a gombokkal), és mentem aludni.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr345154963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása