Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

696.nap

ubi... keserű...Hú, ma nagyon klassz volt a reggeli után: elmentünk a wekerlei gyerekházba. Előbb játszottam egy új játékkal, a "falánk vizilóval" és utána bementünk egy szobába, ahol volt már pár ismerős gyerek is és ott a Juli néni bábozott nekünk egy mesét egy nyusziról ami nagyon érdekes volt, és ami még klasszabb: gyurmáztunk is! Lehetett nyújtani, gyúrni, nyomkodni és csináltunk végül nyuszit és tojásokat gyurmából. Nagyon szépek lettek és haza is vihettük őket! Hazafelé menet a Mama is csatlakozott hozzánk és elmentünk az ebédért, és a Mamánál ebédeltünk, és ott voltak a Krisztiék is, de aztán mi a Botival addig rosszalkodtunk, hogy anyáék inkább letettek minket aludni... Nem aludtunk túl sokat, és utána játszottunk kitalálósat: a Kriszti a fülembe súgott utasításokat és én meg tudtam csinálni, anyának pedig ki kellett találni, hogy mit súgott a Kriszti ésnagyon ügyes voltam, pedig néha kettőt is kellett! És még állatokkal is játszottunk barkóbásat és abban is ügyes voltam. Amikor megjött a Mama, hozott új játékokat. A Zoli is megérkezett és mindenki öltözött és hazament - így mi is. Otthon már apa várt ránk, és megkereste nekem az elveszettnek hitt "hetes" poharat, és annak nagyon örültem, mert így megvan az összes! Aztán addig addig játszottunk, hogy este lett és mentem fürdeni (persze vittem az összes poharat!) és utána jó sokat vacsoráztam és még picit anya játszott velem és mesélt is nekem lefekvésnél.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945154964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása