579.nap

Reggel korán keltem, de apa is, és amíg ő reggelizett, adott egy könyvecskét nézegetni. Én meg egy kis idő múlva inkább visszaaludtam... Ébredés és reggeli után rögtön indultunk is újpestre a Nagyihoz. A Nagyinál szokás szerint szétszórtam a macis építőkockákat, jól megsétáltattam a Nagyit, és rajzoltam is. Ebédre ettem egy jó adag levest husival és egy kis brassóit (de inkább csak az uborkát nyomattam), és még picit játszottam, és indultunk haza. Az úton elaludtam ugyan, de amikor felértünk, felébredtem és már nem volt kedvem visszaaludni, úgyhogy egy kicsit szenvedtem még az ágyamban, de anyáék belátták, hogy ebből már nem lesz alvás, úgyhogy felöltöztünk és átmentünk a Dédiékhez. Adtam a dédinek ajándékot és az Ani adott nekem a vacsorájából sajtot. Ekkor kopogtak és megérkeztek akekszezünk Botival a Dédiéknél Botiék is. Na innentől természetesen a Botival közösen jó nagyot randalíroztunk. Amikor már kezdtünk elfáradni, kaptunk egy kis kekszet és átmentünk a Mamához. A Botiék is jöttek, így a randalírozás folytatódhatott a megszokott játékokkal :) A Mamának is adtunk ajándékot és nem sokkal később hazaindultunk. Otthon apa kicsit morcos lett, amikor a vacsorára kapott kenyérkét a vége felé darabokra téptem és mindenfelé elkezdtem szétdobálni. Sajnos csak pár dobásra volt "munícióm", mert apa elszedte a maradékokat inkább magamnak csinálom, minthogy lefogjanak!és kizavart a konyhából vetkőzni, és már mentem is fürdeni. Fürdés után már épp kezdődött volna a kínzás, amikor gondoltam egyet és inkább magamnak kiszívtam az orromból a taknyot. Így sokkal jobb, mintha lefognak és erőszakkal kiszívják... Este már nem játszottam, mert irtó fáradt és álmos voltam, mivel a délutáni alvás gyakorlatilag elmaradt... de olyan fáradt voltam, hogy csak nagyon nehezen aludtam, el pedig anya is és apa is bejött, hogy kicsit meséljen, illetve játsszon velem...

578.nap

pancsolok! hohohó! Reggel elég sokáig lustálkodhattam az ágyikómban, de aztán gyorsan reggeliztünk és már indultunk is az usziba! Ma apa jött be velem, és az elején megint tisztáztuk, hogy tornáznom is kell, ha a végén akarok játszani... Hát jó, akkor egye fene, tornáztam és a végén tényleg játszhattam egy nagyot. Most anya dobálta vissza a labdákat amiket kidobáltam neki, és ő öltöztetett át a végén (mert sajnos a játéknak vége lett és ki kellett jönni a medencéből). Mire hazaértünk, már igencsk el voltam fáradva, úgyhogy nem sok kedvem volt ebédelni, ettem pár falatot, aztán inkább mentem aludni. Amikor felébredtem, apa adott egy kis uzsit, és átmentünk a Mamához, akivel lent találkoztunk épp az utcán és én nagyokat sikítgattam örömömben, amikor megláttam. A Mamánál játszottam amíg anyáék elmentek vásárolni és amikor megjöttek, apa egy hatalmas zsákkal hozott a Somának kaját. Apa hazament, mi pedig még kicsit sétáltunk és láttunk egy pár repülőt is. Otthon kicsit még játszottam, azután apa adott vacsorát, mindenféle finomságot és játszott is közben velem, például a csokit akkor kaptam csak meg, ha megtaláltam egy "itt a piros hol a piros" pohár-tilitolizás után az egyik pohár alatt (igazándiból csak ráhibáztam amúgy, mert apa nagyon megkavarta ám a poharakat!). Fürdés után sajnos kicsit meg lettem kínozva, mert folyik az orrom, valószínűleg kicsit megfáztam...

577.nap

Reggel korán keltünk, épp ébredezgettem, amikor anya bejött hozzám és kivett az ágyból, és jé! apa is még itthon volt és ő adott reggelit, aztán öltöztünk és elmentünk egy új doktor nénihez. Eleinte kicsit féltem, mert mit lehet tudni... nehogy szuri legyen a vége! Aztán kiderült, hogy semmi kínzás nem lesz, sőt, kaptam egy szép képes naptárat és a pedálos kukákat is végigpróbálhattam... Amikor hazavitt apa, amíg anya reggelizett, kunyiztam a zsemléjéből, de inkább ledobáltam a földre a morzsákat, mert tulajdonképpen nem voltam olyan nagyon éhes. Az ebédért is lementünk persze és a Mama is eljött velünk, aztán a Somát is megsétáltattuk és ebéd után mentem aludni. Ébredés után mindenfélét uzsonnáztam, és amikor megjött anya, akkor elvittük a Somát doktorhoz és valamit csináltak a fülével, ami nagyon nem tetszett neki... Amikor hazamentünk, játszottunk és kicsit tornáztunk anyával, és amikor apa is hazaért, adott nekem vacsorát, megfürödtem és mentem is aludni...

576.nap

bár nem igazán értem mire jó, de vicces itt üldögélni... Reggel, ahogy apa elment, szóltam anyának, hogy kelljünk már! A reggeli után segítettem anyának takarítani, és átmentünk a Mamához, ahol játszottam kicsit a Somával és lementünk az ebédért, és alighogy megebédeltünk, átjött a Kriszti és hozott két nagy szatyornyi ruhát, amit elkezdtek átnézni, de én inkább mentem aludni, mert ez egy férfi számára nem túl izgalmas dolog, lássuk be... Ébredés után kicsit uzsonnáztam és játszottunk előbb anyával, aztán a Mamával amíg meg nem jött apa, aki egy csomó játékot kipiszkált az ágy alól, de a napok óta keresett kis fa sajnos nem lett meg... Később lementünk a Mamával, apával és a Somával anya elé és kicsit sétáltunk is, mert ma nem volt olyan nagyon hideg, csak egy kicsit. Amikor felértünk, játszottam kicsit, azttán apának elmutogattam, hogy kérek vacsit, aki adott is olyasmi tésztát pont mint a könyvecskémben. Utána pár falat körte és egy danonínó jött (ezeket én választhattam !) és már mentünk is fürdeni. Ma anya bekészített egy pár plusz játékot a szokásos adagon felül, amit nagyra értékeltem, főleg, hogy poharak is voltak, amikkel tök jól lehet öntögetőset játszani :)

575.nap

nyammmm Reggel épp indult apa amikor ébredeztem, de még sikerült elmagyaráznom neki, hogy hozzon vizecskét a kulacsomba... Később megreggeliztünk anyával, aztán kicsit még játszottunk, és nézelődtünk az ablakból, azután mentünk is a boribabatornára. Sok barátom ott volt és ma télapókat és hóembereket csináltunk, de alig fértünk az asztalhoz olyan sokan voltunk. Ma a tükörre fel volt rajzolva egy csomó minden és amikor kérdezték, hogy mit kérünk mikulásra, akkor mondtam, hogy cicát (és mutattam is a pólómat, mert azon is pont egy cica volt). Hazafelé beugrottunk a közértbe és a Mama eljött elénk és együtt elmentünk az ebédért, aztán felmentünk a Mamához és épp ebédeltünk, amikor feljött a Dédi és hozott nekem krumplis tésztát. Kicsit később a Kriszti is feljött, és megmutatta milyen érdekeseket vett a Botinak, én pedig mentem aludni. Ébredés után uzsonnáztam és véletlenül (?) rádöntöttem a Somára a fa rácsot, és mérges lett a Mama és anya és leszídtak, én pedig mentem büntibe és kicsit sírtam is... Délután anya elment a Diáért és addig a Mamát foglalkoztattam (pecáztunk) és amikor hazaért anya a Diával, akkor levittük sétálni a Somát. Lent az utcán pedig összefutottunk apával, aki épp hazaért a kocsival, úgyhogy együtt felmentünk és otthon vele játszottam a vacsoráig, aztán fürdésnél is és utána mentem alukálni (nyomatékosításul behurcoltam apát a szobámba, felvetettem magam és mutattam az ágyikómat, hogy mennék már feküdni...)

574.nap

Reggeli után olyat játszottunk anyával, hogy egy kekszet eldugott három pohárka közül egyben, letakarta mindet és nekem meg kellett keresni. Ha ügyes voltam, meg is ehettem a kekszet! Jó kis játék! Nem sokkal később beugrott egy rövid időre a védő néni és nagyon megdicsért, hogy milyen ügyes és okos vagyok :) sőt, kaptam két kis képes matricát, pont a kedvenceimet: egy aranyos cicásat és egy kiskutyásat. Amikor elment a védő néni, mi is felöltöztünk és lementünk sétálni meg az ebédért. A Mamáék is velünk tartottak és az új játszóteret is megnéztük, de semmi új játékot nem csináltak most. A Mamánál ebédeltünk (a babfőzelék nem ízlett...) és a Dédi is ott volt, vele is játszottam (olyat, hogy amikor elmentem mellette, akkor a fülébe sikítottam, ő pedig megijedt ...), aztán mentem aludni. Amikor felébredtem, anya már angolon volt. A Mama adott fincsi uzsonnát és épp játszottunk, amikor apa megjött értem, de nem mentünk azonnal haza, hanem megmutattam neki pár játékot, amit ügyesen tudok játszani, és végül együtt mentünk le a Mamával és a Somával anya elé a sulihoz, aztán vele együtt mentünk haza. Otthon apát nyüstöltem a fürdésig, aztán vacsoráztam és megint játszottunk anyával itt-a-keksz-hol-kekszet, és picit még randalírozhattam a nagyszobában mielőtt mentem volna aludni...

573.nap

Délelőtt igyekeztünk az énekre a Márta nénihez és az új nagyon klassz pólómat vehettem fel és mindenki meg is dicsérte, hogy milyen klassz rocker pólóm van :) Aztán a játék elején a Gergő kicsit megtépett, nem is tudom miért, kicsit sírtam is, de anya megvígasztalt, és utána már jót játszottunk meg énekeltünk. Hazafelé beugrottunk még a kis közértbe és felcsengettünk a Mamának, aki lejött a Somával és együtt elmentünk az ebédért, és a Mamánál együtt megebédeltünk, de ma sajnos nem jött át a Boti, pedig úgy volt, hogy ő is ott lesz... Persze aludtam is egy jót, és mivel ma anyának nem kellett mennie a Diáért, mert ő sajnos beteg lett, ezért így négyesben elmentünk csavarogni és a centrumba vásárolgatni. Én is kaptam ruhákat és játékokat, de most még nem kaptam meg őket, hanem majd később fogom állítólag... Innen egyből hazamentünk és elkezdtünk anyával tornázni, amikor hazaért apa is, úgyhogy a torna helyett inkább vele játszottam egész a vacsoráig, ami a tegnapi, nagyi-féle husi és majonézes krumpli volt, és desszertnek én választhattam egy csomó nyalánkság közül, de én gangangát kértem, amit be is faltam természetesen... Fürdés után még picit játszhattam, de mivel későre jár, megyek aludni!