Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

573.nap

Délelőtt igyekeztünk az énekre a Márta nénihez és az új nagyon klassz pólómat vehettem fel és mindenki meg is dicsérte, hogy milyen klassz rocker pólóm van :) Aztán a játék elején a Gergő kicsit megtépett, nem is tudom miért, kicsit sírtam is, de anya megvígasztalt, és utána már jót játszottunk meg énekeltünk. Hazafelé beugrottunk még a kis közértbe és felcsengettünk a Mamának, aki lejött a Somával és együtt elmentünk az ebédért, és a Mamánál együtt megebédeltünk, de ma sajnos nem jött át a Boti, pedig úgy volt, hogy ő is ott lesz... Persze aludtam is egy jót, és mivel ma anyának nem kellett mennie a Diáért, mert ő sajnos beteg lett, ezért így négyesben elmentünk csavarogni és a centrumba vásárolgatni. Én is kaptam ruhákat és játékokat, de most még nem kaptam meg őket, hanem majd később fogom állítólag... Innen egyből hazamentünk és elkezdtünk anyával tornázni, amikor hazaért apa is, úgyhogy a torna helyett inkább vele játszottam egész a vacsoráig, ami a tegnapi, nagyi-féle husi és majonézes krumpli volt, és desszertnek én választhattam egy csomó nyalánkság közül, de én gangangát kértem, amit be is faltam természetesen... Fürdés után még picit játszhattam, de mivel későre jár, megyek aludni!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr325154838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása