Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

578.nap

pancsolok! hohohó! Reggel elég sokáig lustálkodhattam az ágyikómban, de aztán gyorsan reggeliztünk és már indultunk is az usziba! Ma apa jött be velem, és az elején megint tisztáztuk, hogy tornáznom is kell, ha a végén akarok játszani... Hát jó, akkor egye fene, tornáztam és a végén tényleg játszhattam egy nagyot. Most anya dobálta vissza a labdákat amiket kidobáltam neki, és ő öltöztetett át a végén (mert sajnos a játéknak vége lett és ki kellett jönni a medencéből). Mire hazaértünk, már igencsk el voltam fáradva, úgyhogy nem sok kedvem volt ebédelni, ettem pár falatot, aztán inkább mentem aludni. Amikor felébredtem, apa adott egy kis uzsit, és átmentünk a Mamához, akivel lent találkoztunk épp az utcán és én nagyokat sikítgattam örömömben, amikor megláttam. A Mamánál játszottam amíg anyáék elmentek vásárolni és amikor megjöttek, apa egy hatalmas zsákkal hozott a Somának kaját. Apa hazament, mi pedig még kicsit sétáltunk és láttunk egy pár repülőt is. Otthon kicsit még játszottam, azután apa adott vacsorát, mindenféle finomságot és játszott is közben velem, például a csokit akkor kaptam csak meg, ha megtaláltam egy "itt a piros hol a piros" pohár-tilitolizás után az egyik pohár alatt (igazándiból csak ráhibáztam amúgy, mert apa nagyon megkavarta ám a poharakat!). Fürdés után sajnos kicsit meg lettem kínozva, mert folyik az orrom, valószínűleg kicsit megfáztam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr625154843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása