Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

579.nap

Reggel korán keltem, de apa is, és amíg ő reggelizett, adott egy könyvecskét nézegetni. Én meg egy kis idő múlva inkább visszaaludtam... Ébredés és reggeli után rögtön indultunk is újpestre a Nagyihoz. A Nagyinál szokás szerint szétszórtam a macis építőkockákat, jól megsétáltattam a Nagyit, és rajzoltam is. Ebédre ettem egy jó adag levest husival és egy kis brassóit (de inkább csak az uborkát nyomattam), és még picit játszottam, és indultunk haza. Az úton elaludtam ugyan, de amikor felértünk, felébredtem és már nem volt kedvem visszaaludni, úgyhogy egy kicsit szenvedtem még az ágyamban, de anyáék belátták, hogy ebből már nem lesz alvás, úgyhogy felöltöztünk és átmentünk a Dédiékhez. Adtam a dédinek ajándékot és az Ani adott nekem a vacsorájából sajtot. Ekkor kopogtak és megérkeztek akekszezünk Botival a Dédiéknél Botiék is. Na innentől természetesen a Botival közösen jó nagyot randalíroztunk. Amikor már kezdtünk elfáradni, kaptunk egy kis kekszet és átmentünk a Mamához. A Botiék is jöttek, így a randalírozás folytatódhatott a megszokott játékokkal :) A Mamának is adtunk ajándékot és nem sokkal később hazaindultunk. Otthon apa kicsit morcos lett, amikor a vacsorára kapott kenyérkét a vége felé darabokra téptem és mindenfelé elkezdtem szétdobálni. Sajnos csak pár dobásra volt "munícióm", mert apa elszedte a maradékokat inkább magamnak csinálom, minthogy lefogjanak!és kizavart a konyhából vetkőzni, és már mentem is fürdeni. Fürdés után már épp kezdődött volna a kínzás, amikor gondoltam egyet és inkább magamnak kiszívtam az orromból a taknyot. Így sokkal jobb, mintha lefognak és erőszakkal kiszívják... Este már nem játszottam, mert irtó fáradt és álmos voltam, mivel a délutáni alvás gyakorlatilag elmaradt... de olyan fáradt voltam, hogy csak nagyon nehezen aludtam, el pedig anya is és apa is bejött, hogy kicsit meséljen, illetve játsszon velem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr75154845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása