Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

576.nap

bár nem igazán értem mire jó, de vicces itt üldögélni... Reggel, ahogy apa elment, szóltam anyának, hogy kelljünk már! A reggeli után segítettem anyának takarítani, és átmentünk a Mamához, ahol játszottam kicsit a Somával és lementünk az ebédért, és alighogy megebédeltünk, átjött a Kriszti és hozott két nagy szatyornyi ruhát, amit elkezdtek átnézni, de én inkább mentem aludni, mert ez egy férfi számára nem túl izgalmas dolog, lássuk be... Ébredés után kicsit uzsonnáztam és játszottunk előbb anyával, aztán a Mamával amíg meg nem jött apa, aki egy csomó játékot kipiszkált az ágy alól, de a napok óta keresett kis fa sajnos nem lett meg... Később lementünk a Mamával, apával és a Somával anya elé és kicsit sétáltunk is, mert ma nem volt olyan nagyon hideg, csak egy kicsit. Amikor felértünk, játszottam kicsit, azttán apának elmutogattam, hogy kérek vacsit, aki adott is olyasmi tésztát pont mint a könyvecskémben. Utána pár falat körte és egy danonínó jött (ezeket én választhattam !) és már mentünk is fürdeni. Ma anya bekészített egy pár plusz játékot a szokásos adagon felül, amit nagyra értékeltem, főleg, hogy poharak is voltak, amikkel tök jól lehet öntögetőset játszani :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145154841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása