2210.nap

Reggel elég korán felkeltem - így aztán apa is... Együtt megreggeliztünk, méghozzá egy újdonsággal kedveskedett nekem apa: tegnap vett vaníliás gofrit próbából és egész fincsi volt, úgyhogy ilyet vehet máskor is :)  Délelőtt társasoztunk: például a Toy Story 3-as társasban ma fölényesen nyertem, így már sokkal jobban tetszik ez a játék :)
Délre Újpestre mentünk és az én kedvemért a Klári mama csinált külön tojáslevest, de a második fogás is fogamra való volt, mert a párizsias rántott husi nagyon jól sikerült ma. Ebéd után még kicsit tudtam az előszobában labdázni a Mamával indulásig, de apa kettőre haza akart érni, úgyhogy indultunk is és a forma egy rajtjára épp hazaértünk. A rajtot még megnézhettem, de aztán mennem kellett pihizni, mert állítólag nagyon fel vagyok pörögve és le kéne csillapodnom...
Délután rajzolgattam, autóztam és kicsit számítógépeztem is, aztán vacsorára szilvás derelyét ettem és fürdés után, lefekvésig anyával is társasoztam még.

2209.nap

Arra ébredtem, hogy apa és a Boti a konyhában reggeliznek és beszélgetnek. Na ilyen sincs túl sűrűn, így hát én is csatlakoztam hozzájuk, és a reggeli után gyorsan játékba kezdtünk, mert tudtuk, hogy hamarosan jönnek a Krisztiék és viszik a Botit meccsre. Így is lett, aztán apa is elment (ő meg vásárolni), anya pedig elkezdett főzni, úgyhogy pár órát kénytelen voltam egyedül játszani. Sebaj, készítettem építőkockákból angry birds pályákat és amikor apa hazaért és végzett a takarítással, akkor ő is beállt játszani velem.
Ebéd után kicsit pihenni kellett, és amikor vége lett a forma egy időmérőnek, elindultunk sétálni, (illetve én hajtánnyal mentem) de pont ekkor telefonált a Kriszti, hogy ők mennek a KAC pályára, úgyhogy én anyával csatlakoztam hozzájuk, apa meg elvitte a szelektívbe az összegyűlt papírokat és flakonokat. A KAC pályán nagyon jó volt: ping-pongoztam anyával, trambulinoztam, fociztam a Botival, szóval jó sokat játszottunk és egész sokáig ott is maradtunk, de egyre sötétebb felhők közeledtek, úgyhogy hazaindultunk inkább, mielőtt a vihar elkapna minket... Itthon pedig fürdés után még ettem egy kis sajtos tésztát vacsorára és már ültem is a tévé elő anyával, ugyanis kezdődött a Csillag születik!

2208.nap

Ma csak délelőtt voltam oviban, akkor próbáltunk és az udvaron is voltunk, aztán ebéd után jött értem a Mama és ma nála aludhattam.
Anya jött értem ötkor és amikor hazaértünk, apa már itthon volt, én pedig uzsonna után kicsit tévéztem és angry birds-öztem, aztán néztük a Széfet, de közben én már tűkön ültem, hogy hol van már a Boti? Aztán kiderült, hogy anya és a Mama közötti kommunikációs hiba miatt mind a ketten azt hitték, hogy a másikuk hozza majd át a Botit, de így persze nem csoda, hogy nem történt semmi, szóval végül sikerült telefonon tisztázni az "átmegyek érte" és a "lemegyek érte" közötti különbséget és végül átmentünk a Botiért. Sajnos így már csak egy órát tudtunk játszani: pocakos séffel és jolly octopuss-al játszottunk. Fürdés előtt vacsoráztunk , és kivételesen 9 után is fent maradhattunk, mert együtt néztük a Megasztár elejét.

2207.nap

Délelőtt egy csomót tudtunk az udvaron lenni és ma  a lányokkal fogócskáztam leginkább. Ebéd és pihi után pedig jött értem és a Noncsiért a Mama és felmentünk hozzá. Ott csatlakozott hozzánk a Boti és amikor a Tamás is megérkezett, akkor elkezdtük a szezon utolsó angol óráját. Érdekes volt, mert óra közben egyre többen lettünk: előbb a Timi ült be, aztán jött anya, később a Zoli is és még az óra vége előtt a Kriszti és Anna is bejött megnézni, milyen ügyesek vagyunk már. Az óra végén a Tamás kapott sok csokit búcsúzóul, mi pedig hazajöttünk. Apa már itthon volt, ugyanis várta a rovarirtót, aki csak pár perc múlva érkezett meg, és amikor végzett, együtt elindultunk az IKEA-ba, csak még útközben felvettük a kocsiba a Zsuzsa nénit is. Eleinte semmi kedvem nem volt ugyan menni, de végülis jól elszórakoztunk apával, amíg anyáék vásárolgattak. A gyerek osztály mellett megláttam az étterem ínycsiklandozó plakátjait, és mivel még nem vacsoráztam, így beálltunk a sorba apával és vettünk pár finomságot: főételnek svéd húsgolyókat áfonyalekvárral, utána pedig egy irtó fincsi fánkszerűséget választottam, ami kívül puncsos cukormázas volt, belül pedig vanília fagyis! Mire megvacsoráztam, anyáék is végeztek, úgyhogy indultunk is haza. Itthon már túl sok időm nem maradt a fürdésig, csak picit játszottam, aztán már mentem is fürdeni és aludni.

2206.nap

Ma is anya vitt oviba és egész korán beértünk, úgyhogy jó sokat tudtunk a versek gyakorlása után az udvaron játszani. sőt, ebéd és pihizés után is kimentünk még az udvarra és addig kint játszhattam, amíg anya értem nem jött.
Épp csak hazaugrottunk, ettem egy puncsos fánkot, amit apa hozott, és már mentünk is tovább a könyvtárba, mert már vissza kellett vinni az előző adag mesekönyvet. Most szerencsém volt és sok olyan könyv volt épp benn, ami érdekelt, úgyhogy kivettünk verdás, hupikéktörpikékes és Noddys könyveket és egy időjárásról szólót is. Hamar végeztünk és kicsit később, a Széf közben apa melegített nekem vacsorát (a tegnapi fincsi brokkoli levest). Estig még rajzolgattam, és fürdés után anya szeretett volna velem társasozni - hát egye fene, játszottam vele :)

2205.nap

Kedd van, tehát az új rend szerint délelőtt úszás... Ma anya vitt és még ő is úszkált a nagy medencében amíg mi is tanultunk úszni. Amikor vége lett  a játéknak is, szépen felmentünk Annával az öltözőbe, ahol őt a Kriszti, engem anya várt és a Kriszti kocsival elvitt minket az oviba. Pont jókor érkeztünk, mert már mentünk is az udvarra, ahol észrevettem, hogy az egyesek épp kidobósoznak és annyira belefeledkeztem a játék nézésébe, hogy nem is vettem észre, amikor az én csoportom bement. Kicsit meglepődtem, de aztán hamar bentről utánuk mentem, mert már hamarosan ebédeltünk. Pihizés után jött a Kati mama és elmentünk a játszótérre, és az angol kezdetéig ott játszottam. aztán felmentünk és megjött az egész csapat is, és amíg a Tamásra vártunk, addig társasoztunk. Angol után anya hazahozott és amikor apa is megérkezett, lementünk hozzá, ugyanis anya könyvében ma az autó alkatrészei voltak soron és élőben meg is tudtuk a főbb részeket nézni (a motort, akkumlátort, a lámpákat, bent a kormányt, sebváltót, pedálokat, műszereket ilyesmit).
Estig még játszottunk is, vacsoráztam is persze itthon...

2204.nap

Délelőtt az ovival elmentünk a Füvészkertbe. Méghozzá metróval! Kettesével és csoportokban mentünk és megpróbáltunk nagyon jól viselkedni. A kertben sok madarat kellett nézni és láttunk is mindenféle madárkákat. Érdekes volt, de bevallom, egy idő után már kicsit uncsi... Hazafelé kicsit megáztunk, még szerencse, hogy én esőkabátban mentem , habár a nadrágom alja kicsit így is vizes lett, de átöltöztem és a nadrág délutánra meg is száradt. Délután apa jött értem, egyből a munkából, úgyhogy autóval jöttünk haza :)  Itthon előkerestük a Verdás újság egyik társasjátékát és azzal játszottunk (én nyertem 2:1-re!), aztán uzsonnáztam és megnéztük a széfet, és ma is kitaláltam, hogy melyik széfben lesz a sok pénz... Aztán vacsiztam és még fürdésig hármasban is játszottunk a Rendőr Robis játékkal és most is tudtam minden szabályt, és megint én nyertem!