Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2207.nap

Délelőtt egy csomót tudtunk az udvaron lenni és ma  a lányokkal fogócskáztam leginkább. Ebéd és pihi után pedig jött értem és a Noncsiért a Mama és felmentünk hozzá. Ott csatlakozott hozzánk a Boti és amikor a Tamás is megérkezett, akkor elkezdtük a szezon utolsó angol óráját. Érdekes volt, mert óra közben egyre többen lettünk: előbb a Timi ült be, aztán jött anya, később a Zoli is és még az óra vége előtt a Kriszti és Anna is bejött megnézni, milyen ügyesek vagyunk már. Az óra végén a Tamás kapott sok csokit búcsúzóul, mi pedig hazajöttünk. Apa már itthon volt, ugyanis várta a rovarirtót, aki csak pár perc múlva érkezett meg, és amikor végzett, együtt elindultunk az IKEA-ba, csak még útközben felvettük a kocsiba a Zsuzsa nénit is. Eleinte semmi kedvem nem volt ugyan menni, de végülis jól elszórakoztunk apával, amíg anyáék vásárolgattak. A gyerek osztály mellett megláttam az étterem ínycsiklandozó plakátjait, és mivel még nem vacsoráztam, így beálltunk a sorba apával és vettünk pár finomságot: főételnek svéd húsgolyókat áfonyalekvárral, utána pedig egy irtó fincsi fánkszerűséget választottam, ami kívül puncsos cukormázas volt, belül pedig vanília fagyis! Mire megvacsoráztam, anyáék is végeztek, úgyhogy indultunk is haza. Itthon már túl sok időm nem maradt a fürdésig, csak picit játszottam, aztán már mentem is fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr395156520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása