1755.nap

Délelőtt apával megint villamosok számait rajzolgattuk és hogy hány évesek azt is, és délre ma is mentünk Újpestre a Klári mamáékhoz, ahol ma is nagyon finom ebéd volt és a levesbe én rakhattam magamnak extra tésztamennyiséget (gondolhatjátok...), aztán a pörköltből is még ettem egy jó adagot, még repetáztam is! Utána a mágneses betűkkel játszottunk és jöttünk haza, csak még anya bement az Anna tortájáért a szuper cukrászdába. Itthon rögtön ágyba lettem zavarva és aludtam is egy órát, mert csak az mehetett az Anna bulijába állítólag, aki aludt délután... hát ezen ne múljon!
A Kati mama is jött velünk és a Krisztiék háza előtt pont együtt érkeztünk a Noémivel és a Timivel, aztán alighogy levetkőztünk, megérkezett a Bogi is, akit szintén meghívott az Annipanni, és már kezdődött is a buli! Én egy kicsit lassan melegedtem bele a játékba, de aztán őrült jó volt a játék! Elsőnek a Kriszti kitalálta azt a játékot, hogy egy gömb volt fellógatva, tele cukrokkal és kis csokikkal és az Annának egy nagy baseball-ütővel szét kellett vernie, mi pedig hamar összeszedegethettük a finomságokat és persze be is faltuk mindet :) De volt "autós üldözés" is: vagyis a távirányítós autóval kellett elütni a többieket, aztán ijesztgetős bújócska is, no és persze volt közben tortázás is és ajándékozás, elvégre most az Anna harmadik szülinapja volt.
Olyan jól éreztük magunkat, hogy nagyon nehéz volt eljönni, de este anyáék már indultak haza és nekem is velük kellett ugyebár menni...  Itthon előbb vacsoráztam amíg anya fürdött, aztán én fürödtem, amíg ő vacsorázott és lefekvés előtt még apával kiraktunk egy pázzlét, amit délelőtt már nem tudtunk befejezni, de most ketten hamar ki tudtuk rakni...

1754.nap

Reggel elmentünk vásárolni és amikor hazaértünk, apára ott vártak a ház előtt a Bogiék (apa barátjának, az Imrének a felesége és kislánya), akik épp a nyuszijukat vitték haza az állatorvostól, mert túl nagy volt már a foga. Persze jól megsimiztük a nyuszit (nagyon finom, puha volt a szőre...). Hazaérve anya rögtön főzni kezdett, mi pedig addig játszottunk a nagyszobában apával ebédig, ami brokkoli krémleves volt bogyókkal és rántott halacska. Ebéd után hamar felöltöztünk és elmentünk sétálni a Kopaszi gátra. Irtóra fújt a szél ugyan, de legalább sütött a napocska, úgyhogy végülis nem volt rossz idő. A játszótéren megálltunk és hintáztam, csúszdáztam egy jót, de a legvégéig elsétáltunk azért és ott kavicsokat dobáltunk ami szuper jó dolog :) Visszafelé pedig kerestünk kacsákat, hogy adjunk nekik a magunkkal vitt száraz zsemlékből, de alig találtuk meg őket és amikor odamentünk a partra, akkor a buták elrepültek... Egy pár réce volt csak aki elég bátor volt és ott maradt, na ők jártak jól, mert így nekik dobáltuk az egész adagot :)
Hazaérve mindenki ment pihenni, de nem volt kedvem aludni, és másfél óra pihenés után fel is keltem és játszottunk tovább estig, amíg végre meg nem érkeztek a Csilláék: ugyanis ők hozták a palacsintatésztához a szódavizet, én meg már irtó éhes voltam :) Meg is ettem egy nagy és két kis palacsintát! Sajnos hiába voltak itt a Csabáék, mégse maradhattam fenn, csak kilencig, úgyhogy fürdés után nem sokkal apa mesélt és én már aludtam is mint a bunda...

1753.nap

Reggel kicsit nyűgösen ébredtem, de ma olyan szuper volt délelőtt az oviban, hogy azonnal elmúlt a rossz hangulatom! Ugyanis ma volt farsang! Én lila póknak öltöztem de a többiek is nagyon jó jelmezeket találtak ki. A Kati mama is bejött a csoportba farsangozni az Annával. Ó, és képzeljétek, voltak klassz játékok is és én kettőt meg is nyertem! Az egyik a kisautó-spárgatekerő verseny volt, a másik a szívószállal-gyorsivó (pedig nem is voltam épp szomjas). Örömömben ugráltam is, mert jó dolog nyerni :) De volt még sok zene és tánc, lehetett nasizni és üdítőket inni, szóval nagyon jó buli volt, én irtóra élveztem.
Ma kivételesen ebéd előtt eljöhettem az oviból (kérdeztem is reggel, hogy akkor hová tegyem a jelem? nemhogy nem alszom ott, de még ott sem ebédelek!?!) és a Mamánál ettünk: egy kevés gulyásleves után egy nagy tál tejberizst, sok kakaóval :)
Aludni nem volt kedvem, csak csendben pihentem, aztán épp játszottunk a nagyszobában, amikor előbb apa jött meg, aztán anya is és hazasétáltunk.
Itthon rajzolgattam és aztán apának eszébe jutott, hogy tegnap gyurmázni szerettem volna, de már későn találtam ki, most pedig még van idő rá, úgyhogy hamar előszedtük a színes gyurmákat és művészkedtem a híradó végéig. Utána vacsoráztunk: én ismét tejberizst kértem kakaóval. Közben anya is hazaért, én pedig még kicsit ismét rajzolgattam a fürdésig és mentem aludni...

1752.nap

Amikor anya bevitt az oviba, pont indultunk is át az ötösbe a csoporttal, mert kezdődött a Gézengúz előadás: egy néni és egy bácsi csinált énekes, zenés, mesés előadást és gyerekek is játszottak benne pár csoportból. Nagyon szuper volt. Utána mentem a Csilla tornájára és amikor ott végeztünk, még kicsit az udvarra is kimentünk, szóval jó mozgalmas volt a délelőtt! Ebéd után aludtunk és már jött is a Kati mama és a Noémi - szokás szerint. Mivel ma is jó idő volt, így kicsit megálltunk a játszótéren is játszani és csak az angol előtt mentünk fel. Az angol óra után jött anya és picit ugyan még játszhattunk, de aztán hazasétáltunk. Pont akkor parkolt le apa is  a ház előtt, úgyhogy együtt jöttünk fel a lifttel. Itthon rajzolgattam és a híradó után apa sütött nekünk gombás pizzát, amit meg is ettünk anyával. Fürdés után pedig olyat játszottam anyával, hogy ő mondott egy villamos járatszámot én pedig megnéztem a könyvben, hogy mikor "született" az a villamos és számológéppel kiszámoltam "hány éves". Lefekvés előtt még kicsit vonatoztam is persze :)

1751.nap

Reggel korán keltem ma is, úgyhogy a reggelit is apa adta és még fogat is ő mosott nekem, aztán ment dolgozni, én pedig még tudtam vonatozni és rajzolni is amíg anya is elkészült és csak utána mentünk oviba.
Délelőtt gyurmáztunk bohócot és az udvarra is kimentünk, mert szép idő volt ma is. Az ebéd is egész jó volt, de aludni nem volt kedvem. Alvásidő után jött értem a Kati mama a Noémivel és mivel még sütött a nap, ezért kicsit tudtunk a játszótéren játszani. De rég voltunk már a játszón! Aztán felmentünk a mamához, ahol egy hatalmas építkezésbe kezdtünk a Noncsival és nagyon szépet építettünk a kockákból. Épp befejeztük, amikor jöttek a Noémiért és anya is befutott értem és hazajöttünk. Utánunk pár perccel pedig apa is hazaért és vele játszottam estig: vonatoztunk és rajzoltunk. Vacsorára gófrit kértem, és fürdés után még kicsit tudtunk apával a micimackós órás játékkal játszani, de kilenckor ma is ágyba kellett mennem...

1750.nap

Ma hétkor keltem, pedig nem is kellett volna, ugyanis egyrészt anya visz, másrészt nem is oviba, hanem a Mamához, ugyanis jöttek a Krisztiék és mentünk síelni! Apa is odajött pár percre, de ma kicsit ügyetlenebb voltam az átlagosnál és nyűgösebb is... de azért jópárszor lecsúsztam és próbáltam a hóekét gyakorolni, ahogy a Sanyi bácsi mutatta. Síelés után mentünk vissza a Mamához és egy kis játék után megebédeltünk, aztán mentünk aludni.
Uzsonna után nem sokkal már jött is a Tamás és kezdődött az angol óra. Ma ügyes voltam és nem kellett rám szólni rosszalkodás miatt. Egyszer a Mama meg is tréfált, mert a kulcslyukon beénekelte ő is a "Hello Teddy, hello everyone" éneket :)  Mikor vége lett az órának, már ott volt apa és rögtön haza is jöttünk. Itthon folytattuk a tegnap este abbahagyott vonatozást, aztán ettünk melegszendvicset vacsorára és rajzolgattunk és vonatoztunk felváltva estig. Fürdés után már csak picit játszhattunk, mert kilenc óra volt és olyankor menni kell aludni...

1749.nap

Ma anya vitt oviba, de reggel még elcsíptem apát és ő adott reggelit, csak a fogmosásra már nem tudott maradni, pedig én vele szeretek fogat mosni... na mindegy, utána bementünk az oviba és épp reggeliztek a többiek, én pedig ittam egy kis teát. Játszottunk egy ideig, és mivel ma tényleg szép idő volt, sütött a napocska, ezért jó sokat kint lehettünk az udvaron. Klassz volt. Az ebéd is egész finom volt és alvás után épp meguzsonnáztunk és a csoportból sokan elmentek néptáncra, amikor megjött értem apa. Nagyon örültem neki, és képzeljétek, autóval mentünk haza, mert annyira sietett értem, hogy nem otthon parkolt le, hanem egyből az ovihoz jött. Így nagyon hamar hazaértünk: két perc alatt - három helyett :)
Itthon pedig egész délután apával játszottam: laptopoztunk, villamosos kártyáztunk és kisvonatoztunk is. Uzsonnára apa hozott finom kakaóscsigát, azt ettem, és fürdés előtt még megettem egy nagy tányér "Klári mama féle" karfiollevest, aztán fürdés után még volt egy kis idő vonatozni. Közben anya is hazaért a tornáról és megnéztük, hogy a félig sötét szobában milyen szuper amikor a kis mozdony lámpája világít meg a sorompó lámpái villognak. Klassz!